Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna

PRCN i Zentiva Polska z 2 nagrodami w międzynarodowych konkursach

Kampania „Akcja Kardioprotekcja” realizowana przez agencję PRCN zdobyła Platynową Nagrodę w kategorii „Komunikacja strategiczna” i podkategorii „Branding” w międzynarodowym konkursie kreatywnym Marcom Awards oraz Złotą Nagrodą w kategorii „Public Relations Campaign - Healthcare” w konkursie NYX.

MarCom Awards to jeden z największych międzynarodowych konkursów kreatywnych, który jest zarządzany
i oceniany przez Association of Marketing and Communication Professionals (AMCP) - międzynarodową organizację, zrzeszającą kilka tysięcy specjalistów w dziedzinie marketingu, komunikacji, reklamy, public relations, digitalu i stron internetowych. Konkurs MarCom od 2004 roku nagradza wyróżniające się w branży kreatywnej  materiały oraz kampanie marketingowe i komunikacyjne. Jury konkursu ocenia każdego roku około 6500 zgłoszeń z kilkudziesięciu krajów i przyznaje wybranym projektom Platynowe Nagrody, Złote Nagrody i Honorowe Wyróżnienia. Do grona zwycięzców MarCom należą zarówno ogromne międzynarodowe agencje kreatywne i firmy z listy Fortune 500, jak i indywidualni twórcy. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się takie marki, jak DHL, PepsiCo, PwC, McKinsey.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Drugi konkurs, NYX Awards, nagradza wybitne osiągnięcia w branży kreatywnej i marketingowej. W ramach konkursu wyróżniane są projekty z różnych dziedzin, takich jak reklama i design, komunikacja strategiczna, kampanie marketingowe oraz media cyfrowe - w tym strony internetowe, wideo i social media. Konkurs jest otwarty dla uczestników o różnej skali działania, od niewielkich, niezależnych firm aż po największe agencje światowe. Jego misją jest docenienie kreatywności i innowacyjności, które stanowią fundament branży kreatywnej i marketingowej. Od momentu powstania w 2018 roku, NYX Awards przyciągnął tysiące zgłoszeń z ponad 60 krajów, dzięki czemu stał się konkursem o globalnym zasięgu. Konkurs uznaje, że kreatywność nie zna granic, i zapewnia przestrzeń, gdzie każdy uczestnik może zaprezentować swoje osiągnięcia i zabłysnąć na arenie międzynarodowej.

 Obie nagrody zostały przyznane za kampnię „Akcja Kardioprotekcja". Jej celem jest poprawa świadomości dotyczącej prewencji chorób sercowo-naczyniowych i zwiększenie dostępności do rehabilitacji kardiologicznej i kardioprotekcji w Polsce. Sponsorem kampanii jest firma farmaceutyczna Zentiva Polska - właściciel leku Polocard. Strategia kampanii opiera się na promowaniu 4 filarów skutecznej kardioprotekcji i rehabilitacji kardiologicznej, w tym regularnym stosowaniu leków, przy wykorzystaniu innowacyjnych narzędzi, takich jak m.in. Kardiotest i bogaty pakiet Kardiorehab.

W Polsce choroby układu krążenia przewodzą stawce przyczyn umieralności. W 2023 roku podczas I edycji kampanii przeprowadziliśmy badanie, z którego wynika, że aż 2/3 Polaków nie zna pojęcia rehabilitacji kardiologicznej, a 85% badanych nie wiedziało, czym jest kardioprotekcja. Utwierdziło nas to w przekonaniu, że istnieje w Polsce potrzeba edukacji społeczeństwa w zakresie profilaktyki kardiologicznej. Wierzymy, że nasze zaangażowanie poprawi dostępność do rehabilitacji kardiologicznej i wpłynie pozytywnie na stan serca Polek
 i Polaków
- podkreśla Zofia Kurek-Maciejewicz, Head of Communications Zentiva Poland.

Paulina Kacprzak, Group Product Manager w Zentiva Polska dodaje: Szczególnie w dzisiejszych czasach ludzie potrzebują dostępu do dobrej jakości leków i opieki zdrowotnej w przystępnej cenie. Dążymy do tego, aby lek Polocard dzięki kampanii zarówno stał się rozpoznawalny wśród pacjentów i personelu medycznego, jak również był rekomendowany przez farmaceutów. Dzięki kampanii, lek Polocard jest stosowany zgodnie z zaleceniami medycznymi, w trosce o zdrowie pacjentów.

O kampanii wypowiedziała się Iwona Kubicz, Managing Director w PRCN: W ramach kampanii Akcja Kardioprotekcja dotarliśmy z naszymi działaniami do blisko 20 mln Polaków. Wspólnie z marką Polocard oraz gronem ekspertów i ambasadorów kampanii przeprowadziliśmy w ostatnich dwóch latach liczne akcje, zwiększające wiedzę na temat skutecznej profilaktyki chorób serca, jak i konieczności poddania się rehabilitacji po wystąpieniu incydentu kardiologicznego. Konsekwentnie docieraliśmy z wypracowanymi rozwiązaniami do osób
z grupy podwyższonego ryzyka, farmaceutów, decydentów oraz branżowych i regionalnych mediów.

 

O PRCN:

Należy do Związku Firm Public Relations. Jest firmą doradczą w dziedzinie PR i komunikacji reprezentującą jedną z największych światowych sieci firm public relations Global Reach PR. Poprzez 35 oddziałów na pięciu kontynentach Global Reach oferuje swoim klientom prowadzenie globalnych kampanii komunikacyjnych. Główna siedziba Sieci mieści się w Londynie. Firma PRCN została założona w odpowiedzi na dynamiczny rozwój potrzeb komunikacyjnych polskich przedsiębiorstw i organizacji otoczenia biznesu. Agencja realizuje działania z obszaru m.in.: audytów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, opracowania strategii komunikacji firmy, prowadzenia biura prasowego, szkoleń medialnych, media relations, a także organizacji konferencji prasowych oraz opracowania programów budowania relacji skierowanych do stakeholders, programów B2B oraz programów, których celem jest dotarcie do kluczowych liderów opinii i influencerów. PRCN oferuje szeroki zakres usług w zakresie brand PR, CSR i Community Relations. Usługi świadczone przez firmę oparte są na blisko 20-letnim doświadczeniu członków zespołu w prowadzeniu projektów w zakresie doradztwa komunikacyjnego. Firma dysponuje również doświadczeniem w zakresie budowania społeczności i programów prowadzonych za pośrednictwem social media oraz z udziałem influencerów. PRCN jest zdobywcą m.in. Effie Awards, Złotego Spinacza, Srebrnego Spinacza, Brązowego Spinacza, Stevie Awards, Magellan Awards, Burke Award, Spotlight Awards, nagrody Sukces w Ochronie Zdrowia.

 

O Zentiva:

Zentiva jest europejską firmą farmaceutyczną, która rozwija, produkuje oraz dostarcza wysokiej jakości, przystępne cenowo leki dla ponad 100 milionów osób w Europie. Firma posiada 4 własne zakłady wytwórcze oraz rozwiniętą sieć zewnętrznych partnerów w zakresie produkcji.  Oferuje produkty lecznicze w kluczowych obszarach terapii, takich jak kardiologia, diabetologia, onkologia, pulmonologia oraz neurologia, skupia się także na poszerzaniu portfolio w zakresie produktów bez recepty. Firma należy do funduszu inwestycyjnego i utrzymuje zrównoważony, dwucyfrowy wzrost zgodnie z ambitnym, pięcioletnim planem dalszego rozwoju w Europie.

Zentiva to zespół składający się z 5 tysięcy utalentowanych osób skupionych na realizacji misji dostarczania wysokiej jakości, przystępnych cenowo leków wszystkim, którzy polegają na nich każdego dnia. Firma jest atrakcyjnym miejscem pracy, gdzie każdy czuje się dobrze, może być sobą, jest doceniany oraz może poświęcać się temu, w czym czuje się najlepiej. Razem realizujemy misję dbania o zdrowie i dobre samopoczucie wszystkim pokoleniom.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

aadrian

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »