Technologie » Internet
Programowanie i pozycjonowanie ogłoszeniowych serwisów www
Zobacz więcej zdjęć » |
Oferta obu polskich firm skierowana jest w tej chwili przede wszystkim na rynek amerykański i azjatycki. Na świecie funkcjonuje tylko kilka podmiotów oferujących tego rodzaju produkty i usługi. Firma Sensi Soft i współpracująca z nią agencja Bluerank przygotowały atrakcyjną propozycję dla światowej branży ogłoszeniowej - mówi Konrad Howard z Sensi Soft.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sensi Soft oferuje zaawansowane aplikacje rozwijane i wdrażane specjalnie na potrzeby rozbudowanych serwisów ogłoszeniowych online. Bluerank natomiast specjalizuje się w planowaniu i realizacji działań SEO (search engine optimization) uwzględniających specyfikę projektów internetowych bazujących na oprogramowaniu Sensi Soft. Mamy doświadczenie i sukcesy w realizacji dużych projektów SEO, wdrażanych między innymi dla członków światowego stowarzyszenia wydawców - ICMA, dlatego kolejnym etapem jest nasza obecność - w roli uczestników i prelegentów - na konferencji w Miami - mówi Zbigniew Nowicki z Bluerank. To trudna konkurencyjna branża, a nasi klienci są w czołówce wyników wyszukiwania. Lepszych referencji nie można mieć... - dodaje.
Konferencja w Miami - Transforming Classifieds, 5 - 8 listopada 2008
http://www.icmaonline.org/ICMA/events/general-meetings/miami-2008/programme/default.aspx
Kontakt bluerank@bluerank.pl
Bluerank - agencja SEO / SEM specjalizująca się w planowaniu i realizacji międzynarodowych projektów search engine marketing oraz search engine optimization. Działa na rynku austriackim, brytyjskim, niemieckim, polskim, rosyjskim i węgierskim, jak również w Ameryce Północnej i Afryce, opracowując m.in. dla sektora 'classified media' strategie pozycjonowania serwisów WWW w wyszukiwarkach lokalnych i globalnych, indywidualne rozwiązania na potrzeby 'monetizing search' oraz wdrożenia 'usability of search'. Jako 'Google Qualified Company', oferuje również kompleksową obsługę korporacji w zakresie reklamy typu PPC. Firma założona została w 2005 r. w Polsce. Wśród jej klientów i partnerów z branży ogłoszeniowej znajdują się członkowie ICMA. Ponadto, z usług agencji najliczniej korzystają podmioty farmaceutyczne, finansowe oraz e-commerce. Bluerank jest członkiem SEMPO - światowej organizacji specjalistów związanych z SEM, a także IAB Polska (krajowy oddział Internet Advertising Bureau) - stowarzyszenia profesjonalistów kształtujących rynek interaktywny na świecie).
Nadesłał:
netafora
|
Komentarze (1)
Ja mogę polecić inną firmę niż ta z artykułu, a mianowicie premesso.pl :) Według mnie to porządna firma zajmująca się pozycjonowaniem.