Moda » Odzież

PUMA: „Najszybsza marka na świecie” startuje z nową kampanią – Forever Faster!

PUMA: „Najszybsza marka na świecie” startuje z nową kampanią – Forever Faster!
Zobacz więcej zdjęć »
Podczas gdy kurz po mundialu w Brazylii powoli opada, a konkurencja musi przegrupować szyki, PUMA startuje z największą w swojej historii globalną kampanią wizerunkową pod hasłem Forever Faster!

Misją marki jest podkreślenie, że PUMA jest „najszybszą sportową marką na świecie”. Forever Faster będzie napędzany poprzez kompleksową, globalną, multimedialną kampanię marketingową obejmującą spot TVC z udziałem najwspanialszych sportowców na świecie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Forever Faster skupia się na indywidualistach, zawodnikach, którzy wyróżniają się działaniami i osobowością. W tym gronie jest najszybszy człowiek świata Usain Bolt, takie sławy piłki nożnej jak Mario Balotelli, Sergio Agüero, Marta Vieira da Silva; golfiści Rickie Fowler i Lexi Thompson oraz zespół Formuły Scuderia Ferrari. Spot ukazuje ich determinację, odwagę, zaufanie i radość w kontekście podejmowanych wyzwań oraz ryzyka.

Forever Faster dopinguje do bycia pierwszym, pokazuje dumę i radość jaka temu towarzyszy. Za Forever Faster stoi etos, który wykracza poza granice kampanii marketingowej. PUMA nawołuje, żeby na bieżąco identyfikować się z innowacyjnymi produktami, podążać za trendami i w dynamiczny sposób dostosowywać się do rynku. Forever Faster idealnie oddaje mentalność marki.

Dzięki Forever Faster chcemy przypomnieć, że PUMA jest i nadal będzie najszybszą marką sportową na świecie," powiedział Adam Petrick, Globalny Dyrektor Marketingu PUMA. „Zawsze byliśmy znani jako marka, która podejmuje ryzyko i nie będziemy tego zmieniać, Forever Faster wyraźnie to prezentuje. Zmieni się jedynie podejście do projektowania produktów oraz promocja naszej marki.”

Start kampanii w Polsce planowany jest na połowę sierpnia 2014. Lokalnie, najmocniejsza siła uderzenia kierowana będzie w obszar digital. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny w Polsce jest dom mediowy Zenith Optimedia Polska. Kreację i strategię globalną kampanii przygotowała agencja JWT Global. Za wsparcie marki PUMA w zakresie public relations odpowiada zespół agencji SIGMA International.

Materiały promujące kampanię będzie można zobaczyć w kinach, gdzie będą przeprowadzane działania on-screen’owe (spot 30”) oraz ambientowe. Ponadto, spot 30” pojawi się w serwisie YouTube. Kampania będzie obecna w social mediach (Facebook oraz Twitter), a także w digitalu – display oraz w prasie sportowej, lifestyle’owej i shopping’owej.

Formaty, jakie marka wykorzysta w kampanii, to wspomniany spot 30”, rozkładówki, strony reklamowe, bannery (rectangle, doublebillboard itp.) oraz jakościowe formaty display (triboard, halfpage), które obejmą wszystkie kluczowe media sportowe w Polsce.

Chcemy być postrzegani jako zbuntowana i niepokorna marka, która swoją wyrazistość opiera na barkach dwóch kluczowych ambasadorów. Usain Bolt, czyli najszybszy człowiek na Ziemi oraz Mario Balotelli – jeden z najlepszych, ale również najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy na świecie. Ci dwaj wybitni sportowcy idealnie odzwierciedlają wartości, jakimi PUMA kieruje się w komunikacji z otoczeniem. W kampanii Forever Faster nie uznajemy kompromisów. Taka jest właśnie PUMA – powiedziała Katarzyna Węsławowicz, Marketing Manager PUMA Polska.

Kampania, mimo że mocno koncentruje się na aspektach emocji i komunikacji z Klientem, w swoich hasłach będzie także przedstawiać sam produkt. Główne produkty, jakie zobaczymy w jej kolejnych odsłonach to, w kategorii butów piłkarskich korki Evo Speed – ultralekkie, umożliwiające piłkarzom osiągnięcie maksymalnej szybkości, składające się z dwóch stałych oraz stabilnych warstw, które się nie przemieszczają. W kategorii running’owej nacisk zostanie położony na kolejną odsłonę rodziny Faas, czyli butów Faas 600.

W trakcie kampanii, PUMA będzie także promować segment streetwearowy.  Jako brand mogący poszczycić się pierwszym w historii mariażem sportu i sektora fashion – współpracą z legendarnym projektantem mody – Aleksandrem McQueen’em, wciąż będzie sięgać do korzeni swojego 65-letniego dziedzictwa sportowego, aby proponować pionierskie produkty – w myśl hasła ‘Forever Faster’.

TVC poświęcony kampanii Forever Faster dostępny pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=Tc6Xoj5oOdg



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PUMA Polska
http://www.puma.com

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »