Firma » Biznes

Puncher Promotechu podbija zagraniczne rynki

Puncher  Promotechu podbija zagraniczne rynki
Zobacz więcej zdjęć »
Puncher, czyli wybijak otworów w konstrukcjach stalowych okazał się rynkowym hitem Promotechu w 2015 roku. Spółka zakłada dalszy wzrost eksportu tych urządzeń.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 Puncher, czyli wybijak otworów w konstrukcjach stalowych okazał się rynkowym hitem Promotechu w 2015 roku. Spółka zakłada dalszy wzrost eksportu tych urządzeń.

Promotech rozpoczął produkucję puncherów w 2014r. 

- To nasz zupełnie nowy, autorski produkt, który różni się od dotychczas istniejących na rynku inną technologią wykonywania otworów - mówi Zbigniew Gołąbiewski, współwłaściciel i wiceprezes ds. rozwoju Promotechu. – Rozwiązania konstrukcyjne chronione są kilkoma patentami. W efekcie powstał unikatowy na rynku produkt, który bardzo dobrze się sprzedaje.

W ubiegłym roku Promotech sprzedał ponad 200 kompletów tych przenośnych pras do otworów (głowica plus zasilacz).

- Biorąc pod uwagę, że jest to nowy produkt o dość wysokiej wartości jednostkowej oraz o specjalnym zastosowaniu, to zdecydowanie możemy mówić o sukcesie rynkowym – mówi Bohdan Zaleski, współwłaściciel i wiceprezes ds. handlu Promotechu.

Ten sukces jest bezpośrednio związany z wcześniejszym wieloletnim boomem na produkowane przez firmę wiertarki, mocowane elektromagnetycznie.

- Punchery służą do wykonywania seryjnych otworów w konstrukcjach stalowych, w sposób bardzo wydajny, ale jednocześnie w bardzo ograniczonych zastosowaniach – tłumaczy Bohdan Zaleski. - Dlatego są one jeszcze bardziej
niszowym produktem, niż nasze wiertarki. Dzięki temu, że przez lata udało nam się wykształcić bardzo fachową i rozbudowaną sieć sprzedaży, jesteśmy teraz w
stanie znaleźć klientów na te produkty.

Obecnie Promotech sprzedaje najwięcej puncherów na rynki krajów arabskich, rynek Polski i USA.

- Historycznie punchery były wymyślone w Japonii – opowiada Bohdan Zaleski. -  A ponieważ to Azja jest obecnie największym rynkiem na tego typu urządzenia, pracujemy intensywnie nad rozbudową sieci sprzedaży na tym kontynencie.

Perspektywy dla promotechowskich puncherów są bardzo dobre. Na rynkach eksportowych rok 2016 powinien być jeszcze lepszy niż poprzedni.

- Klienci są zadowoleni z jakości i z ceny – dodaje wiceprezes Zaleski. - Mamy przypadki zagranicznych dealerów przenoszących wieloletnią współpracę z firm japońskich i niemieckich do Promotechu, by teraz oferować nasze urządzenia. My zaś cały czas pracujemy nad nowymi narzędziami do nich i dalszym poprawianiem stosunku  jakości do ceny.
Punchery wykorzystywane są wszędzie tam, gdzie wykonuje się dużą ilość identycznych otworów, okrągłych lub fasolowych, blisko krawędzi blachy i bez zaleceń wiercenia lub frezowania. Np. w Polsce te urządzenia znalazły zastosowanie przy produkcji drobnych elementów blaszanych, części do maszyn rolniczych, w produkcji systemów elewacyjnych czy w małych firmach produkujących konstrukcje stalowe.



 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Promotech
http://promotech.eu

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »