Rozrywka » Turystyka
Rainbow Tours podsumowuje sezon
Zobacz więcej zdjęć » |
W tym roku z letniej oferty touroperatora skorzystało ponad 100 tysięcy turystów. Znaleźli się wśród nich zarówno amatorzy aktywnego wypoczynku, jak i wylegiwania się na plaży.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ci pierwsi najczęściej decydowali się na wyjazdy typu City Tours oraz wycieczki objazdowe. Największym powodzeniem w tej grupie klientów cieszyły się Chiny, Tajlandia, Turcja, Grecja i Chorwacja.
Miłośnicy wyjazdów pobytowych najczęściej wyjeżdżali do Grecji, Hiszpanii, Chorwacji, Turcji i Egiptu. Większość z nich wybierała wyżywienie w formule dwóch posiłków lub all inclusive. Stosunkowo mało klientów decydowało się na pobyt tylko ze śniadaniem.
Takie wybory wynikają także ze specyfiki kraju, do którego się jedzie. W miejscach postrzeganych jako egzotyczne kulinarnie, turyści mniej chętnie korzystają z miejscowych restauracji. W Europie już chętniej wybierają jedzenie poza hotelem - komentuje Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
Wśród nowości zaproponowanych przez giełdowego touroperatora na lato 2009 największym powodzeniem cieszyła się Sardynia z Korsyką oraz Islandia.
Zwolennicy niezależności, którzy chcieli przy okazji zwiedzić nowe miejsca decydowali się na wyjazdy w formule fly&drive, z samochodem w pakiecie. Najpopularniejszymi kierunkami były Andaluzja, Grecja, Sardynia i Sycylia.
Zawsze wprowadzamy nowości w odpowiedzi na propozycje naszych klientów. Tak było i tym razem i jak pokazują liczby, udało nam się trafić z ofertą - dodaje Grzegorz Baszczyński.
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
W skład grupy kapitałowej Rainbow Tours wchodzą m.in. portal turystyczny, ponad 40 biur podróży na terenie całego kraju oraz spółka na Ukrainie.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)