Firma » Reklama

Reklama restauracji w internecie - co zrobić, żeby była skuteczna

Klienci, poszukując miejsc, gdzie można smacznie zjeść, coraz częściej zaglądają do internetu. Jeśli więc nasza restauracja figuruje w sieci, zwiększają się szanse, że znajdą właśnie ją.

Dlatego warto zdecydować się na internetową kampanię. Tylko od czego zacząć?

 Strona WWW

 

To absolutna konieczność, jeżeli chcemy przedstawić nasz lokal w sposób wyczerpujący. Na stronie WWW możemy zamieścić nie tylko zaproszenie do korzystania z usług restauracji oraz adres, ale również menu, galerię wnętrz, jedzenia oraz informacje o promocjach i ciekawych wydarzeniach. Pamiętajmy również, aby dostosować swoją stronę do nośników mobilnych - wielu użytkowników internetu przegląda strony na smartfonach lub tabletach.

Facebook

Konto restauracji na Facebooku to świetny sposób, aby o naszym lokalu dowiedzieli się wszyscy znajomi oraz polecili nas innym. Tzw. fanpage pomaga także w zbudowaniu stałej grupy odbiorców, z którymi będziemy się kontaktować za pośrednictwem postów i komentarzy.

 

Tam też możemy zamieszczać zdjęcia wnętrz oraz nowości i serwowanych potrawach, a także fotorelacje i filmy z wydarzeń mających miejsce w naszej restauracji. Ciekawym pomysłem na przyciągnięcie klientów będzie organizowanie konkursów czy promocji i informowanie o tym na Facebooku.

Google Moja Firma

Założenie profilu w Google niesie za sobą pewną podstawową korzyść - będziemy lepiej widoczni w wyszukiwarce oraz mapach Google. To opcja darmowa, więc warto skorzystać z możliwości podania jak największej ilości informacji o firmie, gdyż klienci łatwiej nas znajdą.

 

Dane, które trzeba wpisać, to:

  • zdjęcia: logo profilowe i wnętrze

  • adres

  • dane kontaktowe

  • stronę www

  • rodzaj lokalu

  • godziny otwarcia

  • opis.


Opinie internautów

Użytkownicy wystawiają opinie przede wszystkim na Facebooku oraz Google +. To kopalnia informacji dla potencjalnych klientów, którzy wahają się, czy skorzystać z usług danej restauracji. Można się domyślić, że wybiorą tę posiadającą najwięcej gwiazdek czy dobrych opinii. Dlatego każdy negatywny komentarz może odbić się na obrotach naszego lokalu.

 

Warto więc ustalić sobie odpowiedź dla niezadowolonego klienta. Najlepiej po prostu go przeprosić i zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, aby następnym razem był zadowolony. Istnieje wtedy duża szansa, że przyjdzie do nas jeszcze raz, a poza tym zachęcimy tych, którzy jeszcze nie skorzystali z naszej oferty, dobrym traktowaniem klienta.

Kluczem do sukcesu restauracji jest smaczne jedzenie oraz miła obsługa. Jednak dziś to nie wystarczy.  Ulotki rozdawane na ulicach oraz współpraca z agencjami reklamowymi z Wrocławia są bardzo przydatne, lecz aby znacznie zwiększyć obroty swojego lokalu, warto zainwestować w reklamę internetową.
Autor: Reklama Wrocławska - agencja reklamowa Vizer



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Agencja Reklamowa we Wrocławiu
http://vizer.pl/

Komentarze (1)

  • avatar
    ~Kika 2017-05-26 21:17:46

    Myślę, że warto wziąć pod uwagę także pozycjonowanie stron. Restauracje z Kłobucka mogą do tych działań zaangażować na przykład http://www.premesso.pl/pozycjonowanie-klobuck.html ;)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Za 3 dni:
XXVIII edycja festiwalu Sounds of the Dolomites w górach Trentino we Włoszech
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »