Firma » Biznes
ROSSMANN Z OPCJĄ DOSTAWY SAMEDAY X-PRESS COURIERS – LIDER BRANŻY STAWIA NA DOSTAWĘ TEGO SAMEGO DNIA
Zobacz więcej zdjęć » |
„Wdrożenie przez Rossmann usługi SameDay X-press Couriers to ważny impuls dla polskiego sektora e-commerce. Szybka dostawa ze sklepu internetowego w rozsądnej cenie staje się obecnie jednym z kluczowych elementów budowania przewagi danej marki na rynku e-commerce i bezpośrednio wpływa na zadowolenie klientów. Aby pozostać konkurencyjnym, trzeba inwestować w szybkie i sprawne doręczenie przesyłek” – powiedział Adam Tomczak, prezes zarządu X-press Couriers.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
„Bardzo cieszymy się, że to właśnie z nami Rossmann postanowił wdrożyć dostawę tego samego dnia – jesteśmy pomysłodawcą i pierwszą firmą kurierską w Polsce, która zaoferowała ją sektorowi e-commerce. W ramach tej usługi dostarczyliśmy już ponad 20 000 przesyłek i obecnie finalizujemy jej wdrożenie w kolejnych znanych i lubianych sklepach internetowych” – dodał Adam Tomczak.
Rossmann to kolejny partner X-press Couriers z obszaru e-commerce, który dzięki usłudze SameDay buduje swoją przewagę konkurencyjną na rynku. Drogerię internetową Rossmann wyróżnia forma graficzna w postaci trójwymiarowej mapy, pozwalającej klientom na wirtualne spacerowanie po e-sklepie. Odzwierciedla ona układ półek sklepowych z tradycyjnych drogerii z podziałem na poszczególne kategorie i produkty.
„Chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów, dlatego w 2015 roku uruchomiliśmy drogerię internetową. Aby zakupy online były jeszcze wygodniejsze, wdrożyliśmy razem z firmą X-press Couriers, usługę SameDay. Skróci ona czas oczekiwania na zamówioną przesyłkę. Na razie możliwość dostawy tego samego dnia jest dostępna na terenie aglomeracji warszawskiej i Łodzi. W przyszłości planujemy uruchomić tę usługę we wszystkich największych miastach w Polsce”– powiedział Jakub Jankowski z firmy Rossmann.
Jak to działa?
Aby skorzystać z opcji SameDay, czyli dostawy zamówienia w dniu jego złożenia, należy zamówić towar w sklepie internetowym do godziny 16:00 (w przypadku Rossmann do 15:00; zamówienia złożone po tej godzinie będą realizowane w dniu następnym). W ramach usługi SameDay klient może wybrać preferowaną porę dostawy spośród trzech możliwych przedziałów czasowych, czyli 10:00-14:00, 14:00-17:00 oraz 18:00-22:00 (w zależności od godziny złożenia zamówienia – patrz schemat poniżej).
Dostępność usługi SameDay
W Polsce usługa SameDay jest realizowana obecnie w obrębie siedmiu aglomeracji miejskich: Warszawy, Poznania, Łodzi, Katowic, Wrocławia, Krakowa oraz Szczecina. Tego samego dnia możliwa jest również dostawa z Warszawy do mieszkańców Łodzi, Poznania i Katowic. Wybrane sklepy oferujące opcję dostawy SameDay to: www.venezia.pl (sklep z obuwiem i odzieżą), www.sugarfree.pl (odzież damska), www.9design.pl (wyposażenie wnętrz), oraz www.mivo.pl(sklep z obuwiem).
Atrakcyjne rozwiązanie dla rynku e-commerce
SameDay to atrakcyjne rozwiązanie dla rynku e-commerce, które pozwala sklepom internetowym wyróżnić się na tle konkurencji. Usługę tę chętnie wykorzystują światowi gracze branży e-commerce na różnych rynkach, tacy jak Amazon czy Alibaba.com. Dodatkowo dzięki SameDay e-commerce może jeszcze skuteczniej konkurować z tradycyjnymi placówkami, gdyż dociera do osób, które dotychczas rezygnowały z zakupów online ze względu na brak natychmiastowego dostępu do zakupionego produktu.
Wygodna opcja dla konsumentów
W ramach usługi SameDay paczka zamówiona do godziny 16:00 (i odpowiednio wcześniej w przypadku dostawy między miastami) dotrze do odbiorcy tego samego dnia. Dodatkowo klient ma możliwość wskazania okna godzinowego, w którym paczka trafi pod wskazany przez niego adres. Koniec więc z wielogodzinnym wyczekiwaniem na kuriera!
Rossmann
Firma Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Zakupy w sklepach tej marki robi codziennie 675 tys. Polaków. Pierwsza drogeria Rossmann powstała w 1993 roku w Łodzi. W 2015 roku otwarto 1000-ną drogerię w warszawskich Złotych Trasach. Obecnie firma Rossmann ma ponad 1,1 tys. sklepów i zatrudnia 15,5 tys. pracowników. Drogerie Rossmann posiadają w swojej ofercie 16 tys. produktów polskich i zagranicznych marek (w sumie 800 marek). Rossmann firmuje także 35 marek własnych. Aby ułatwić zakupy swoim klientom, w lutym 2015 roku Rossmann uruchomił drogerię internetową: www.rossmann.pl/drogeria-online.
Komentarze (0)