Moda » Odzież
ROZBUDOWA I NOWY KONCEPT SKLEPU ZARA W CH WOLA PARK
Salon ZARA zostanie powiększony o 530 m kw. i po zakończeniu prac będzie oferował 1650 m kw. powierzchni handlowej. Oprócz rozbudowy zmieni się także aranżacja wnętrza – zostaną wydzielone przestrzenie zaprojektowane w sposób neutralny i minimalistyczny. Proste, funkcjonalne otoczenie będzie służyło lepszej ekspozycji kolekcji dostępnych w sklepie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Nowy koncept salonu ZARA zakłada nie tylko inną niż dotychczas prezentację oferty, ale także wykreowanie wyjątkowej atmosfery zakupów poprzez odpowiednie światło, dobierane z wielką starannością materiały oraz formy. Salon ZARA w CH Wola Park zostanie podzielony na swego rodzaju małe butiki, pomiędzy którymi przejście będzie bardzo intuicyjne, co da poczucie spójności przestrzeni. Cała moc oświetlenia zostanie skierowana na produkt i będzie kolejnym elementem kompozycji salonu wskazującym drogę i służącym jako przewodnik dla klientów.
„Staramy się cały czas rozwijać Centrum Handlowe Wola Park, aby było to miejsce przyjazne dla klientów, w którym mogą w wygodny sposób zrobić zakupy dzięki różnorodnej ofercie sklepówi usług. Rozbudowa sklepu ZARA doskonale wpisuje się w naszą strategię ciągłego rozwijania i podnoszenia standardu naszego centrum handlowego” – powiedziała Dagmara Pozowska, Centre Manager Centrum Handlowego Wola Park.
O Centrum Handlowym Wola Park:
Centrum Handlowe Wola Park to kompleks handlowy, a zarazem przyjazne, popularne miejsce spotkań, rozrywki i zakupów dla całej rodziny. Na dwóch poziomach galerii handlowej znajduje się ponad 180 butików i sklepów, a w nich szeroka oferta odzieży, obuwia i akcesoriów, kosmetyków, a także artykułów sportowych i wyposażenia wnętrz. Swoje sklepy mają tu m.in. tak popularne marki jak: 4F, Aldo, Apart, Bata, Big Star, C&A, Deichmann, Diverse, Douglas, Duka, Ecco, Empik, Galeria Milano, Gino Rossi, Go Sport, H&M, Happy Mum, HiMountain, KappAhl, Levi’s Lee & Wrangler, Marilyn, Mega Punkt, Molton, Mothercare, Okaidi, Organique, Orsay, Próchnik, Reserved, Ryłko, Sephora, Simple, Smyk, Springfield, Stradivarius, SuperPharm, Tatuum, Tommy Hilfiger, Venezia, Vistula, Willsoor, Wólczanka i ZARA. W centrum znajdują się także salony fryzjerskie Frederic Moreno, Haircoif i Happy Days oraz dwupoziomowy hipermarket sieci spożywczej Auchan. Wola Park posiada rozbudowaną ofertę rozrywkową, w tym bogaty wybór kawiarni i restauracji oraz dwupoziomowe Multikino i klub fitness Calypso. Dodatkowym udogodnieniem jest bezpłatny parking z 3000 miejsc postojowych, jak również stacja benzynowa. Nowy właściciel Centrum Handlowego Wola Park – Inter IKEA Centre Group Poland, planuje jego rozbudowę, która rozpocznie się wiosną 2014 r.
O Inter IKEA Centre Group Poland:
Inter IKEA Centre Group Poland należy do grupy spółek IKEA. Podstawowym celem jej działalności jest tworzenie, rozwijanie i zarządzanie lokalizacjami handlowymi, w których istotną część stanowi sklep IKEA. Zgodnie z filozofią firmy, jej obiekty odpowiadają na potrzeby szerokiego grona odbiorców. Inter IKEA Centre Group Poland jest właścicielem ośmiu centrów handlowych: w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach oraz trzech w Warszawie. Obecnie firma pracuje nad rozbudową Parku Handlowego Bielany we Wrocławiu oraz budową centrum handlowego w Lublinie. W październiku 2013 roku Inter IKEA Centre Group Poland kupiła Centrum Handlowe Wola Park w Warszawie i planuje jego rozbudowę.
Komentarze (0)