Firma » Reklama

Rusza kampania Luksja Rituals

Rusza kampania Luksja Rituals
Zobacz więcej zdjęć »
Wszystko, na co masz ochotę

PZ Cussons Polska S.A., właściciel marki Luksja, uruchamia kampanię nowej linii kosmetyków. Promocja linii Luksja Rituals ma pomóc w osiągnięciu celu producenta, którym jest podwojenie udziałów wartościowych w segmencie żeli pod prysznic. Telewizyjna premiera spotu reklamowego zaplanowana została na 16 maja. Działania reklamowe obejmą też prasę, kina oraz POS-y.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Spot w dwóch wersjach: 30 i 15-sekundowej będzie emitowany m.in. w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV4 TVN7, POLSAT oraz kanałach TVN Style, Ale Kino i Zone Club. Dodatkowo, od 6 czerwca, kampania wystartuje też w sieciach kinowych Multikino i Silverscreen, gdzie pokazywana będzie 45-sekundowa wersja filmu. Reklamy obecne będą również w prasie kobiecej (magazyny Naj, Pani Domu, Tina, Viva, Świat Kobiety, Claudia, Cosmopolitan, Twój Styl oraz Voyage) a w fitness klubach oraz na basenach pojawią się próbki żeli w dyspenserach. Kreację kampanii powierzono agencji BBDO Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

- Wzmacniamy inwestycje w promocję marki. Przygotowaliśmy cztery nowe warianty żeli: Thai Fusion, Japanese Spa, Bali Escape, Indian Spice, inspirowane popularnością spa wśród konsumentek - mówi Anna Rogalska, szefowa działu Marketingu PZ Cussons Polska S.A. - Liczymy, że poświęcona im kampania pozwoli zdecydowanie zwiększyć udziały Luksji w tym segmencie.

Materiały przygotowane na potrzeby kampanii podkreślają egzotyczne zapachy żeli i efekt kusząco pięknej skóry, jaki pozwalają uzyskać produkty Luksja Rituals. Poza tym, twórcy kampanii w subtelny i dowcipny sposób krążą wokół relacji damsko-męskich, pokazując - między innymi w spocie telewizyjnym - co potrafi zdziałać Luksja. 

Linię kosmetyków Luksja Rituals tworzą cztery warianty zapachowe: Thai Fusion, Bali Escape, Japanese Spa, Indian Spice. Każdy z nich składa się z żelu pod prysznic, płynu do kąpieli i mydła. Thai Fusion - działa relaksacyjnie; Bali Escape - ma działanie odświeżające, Japanese Spa to wariant nawilżający, zaś Indian Spice - pobudzający. Luksja Rituals wykorzystuje składniki, które kobiety z różnych zakątków świata stosują z pożytkiem dla swojej skóry (np.: owoc granatu, mleczko ryżowe czy cynamon) i po to, by podkreślić kobiecość, nie tylko cielesną.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

p.wrona

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »