Firma » Reklama
Rusza kampania telewizyjna Müller Gracja
Zobacz więcej zdjęć » |
Rusza zapowiadana wcześniej kampania telewizyjna najnowszego produktu niemieckiego koncernu Müller. Launch nowej linii produktów Müller Gracja wspierany jest intensywnymi działaniami marketingowymi.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Poza rozpoczynającą się kampanią telewizyjną, koncern planuje liczne promocje konsumenckie i aktywności w miejscu sprzedaży. Kampanię wspierają także działania z zakresu public relations.30 sekundowe spoty Müller Gracja wyprodukowane przez agencję TBWA, emitowane będą na antenach: TVP, Polsat, TVN, TV4, TVP Info, TVN, w kanałach tematycznych TVN: TVN 24 i TVN Style oraz w wybranych stacjach z portfolio AtMedia m.in. w MTV, VH1, Kuchnia.tv, AXN, Canal+, BBC Entertainment. Reklama jest kontynuacją dotychczas realizowanej strategii komunikacji pod hasłem „Smak płynie z mleka”.
Müller Gracja to jogurt o super kremowej i delikatnej konsystencji oraz niezwykle owocowym smaku. Przygotowany podobnie jak inne produkty niemieckiego producenta, na bazie pełnego i wartościowego mleka bez dodatku konserwantów oraz sztucznych barwników. Müller Gracja jest w 100% naturalnym i zdrowym produktem, bogatym w cenne składniki odżywcze. Blisko 23% zawartości jogurtu stanowi wsad owocowy, produkowany jedynie ze świeżych owoców przetwarzanych bezpośrednio w fabryce Müller. Nowe jogurty Müller dostępne są w pięciu pysznych smakach. Do wyboru mamy; truskawkę, wiśnię, brzoskwinię-morelę, jeżynę-malinę oraz zupełnie nowy na rynku, fantazyjny smak jabłko-kiwi. Opakowanie zawierające 150g doskonałej jakości produktu dostępne jest w sugerowanej cenie 1,29 zł
Komentarze (0)