Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
RUSZAJĄ EVENTY WYZWANIA SMAKU PEPSI
Zobacz więcej zdjęć » |
Warszawa, 27 czerwca 2014 r. - Już w tę sobotę, 28 czerwca, ruszają eventy Wyzwania Smaku Pepsi, czyli drugiej edycji legendarnej kampanii, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają, który bardziej im smakuje, a w dodatku świetnie się bawią. W tym roku do zabawy dołącza naprawdę Niezły Gość - Mikołaj, którego możecie oglądać w najnowszej reklamie Pepsi. Pokaże, jak poczuć smak lata i będzie podejmował najróżniejsze wyzwania! Zabawa potrwa do końca wakacji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
Na czym polega Wyzwanie Smaku Pepsi?
Wyzwanie Smaku Pepsi to duża dawka zabawy, pozytywnych emocji i zaskoczenia! Każdy ma okazję wziąć udział w ślepym teście-zabawie, czyli dostaje Pepsi i inny napój typu cola w nieoznaczonych kubkach i mówi, który mu bardziej smakuje. Oba napoje są schłodzone do tej samej temperatury i przelewane ze świeżo otwartych puszek. Uczestnik zabawy nie wie, który napój jest w którym z kubków, więc podejmuje decyzję tylko na podstawie smaku. I często jest naprawdę zaskoczony!
Jednak to nie koniec atrakcji!
„W tym roku na wybranych eventach będzie można podjąć wyzwanie smaku także na napojach typu cola bez cukru. To świetna okazja, by spróbować zupełnie nowej Pepsi Max, której receptura została opracowana we współpracy z polskimi konsumentami" - powiedziała Magdalena Kuźnik, Senior Brand Manager Pepsi Poland.
Mikołaj zaskakuje!
Mikołaj jak każdy z nas potrzebuje wakacji, w końcu zimą nieźle się napracował. Na eventach Wyzwania Smaku Pepsi poznamy jego prawdziwe oblicze. Niewygodny uniform zamieni na hawajską koszulę, luźne spodnie i trampki. Otworzy się też na nowe smaki! Zobaczcie sami, jak zaskakuje nas w wakacyjnej reklamie Pepsi, dostępnej pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=kxYnWgtUbIw&list=UUfyP8apqnhMEknP_L24A9-w
Dodatkowo, żeby wycisnąć jak najwięcej z lata, będzie brał udział w misjach-zabawach. Na przykład w Mikołajkach będzie próbował zostać „Mistrzem Drugiego Planu", czyli będzie się wkręcał na jak największą liczbę fotek z Waszym udziałem. Co tydzień na profilu Pepsi na Facebooku będzie można rzucać Mikołajowi nowe wyzwania. Aby dowiedzieć się więcej o nadchodzących eventach Wyzwania Smaku w całej Polsce śledźcie też stronę www.pepsi.pl.
Poznaj smak lata z Mikołajem!
Skąd to nowe oblicze Mikołaja? Podobno odkrył smak Pepsi i zainspirowało go to do czerpania z lata pełnymi garściami. Przed eventem w Mikołajkach zachęca wszystkich, by latem tak jak on otworzyli się na nowości i nie bali się wyzwań:
„Lato to najlepszy czas na próbowanie nowości. Bądźcie spontaniczni i dajcie się zaskoczyć nowym smakom, sportom czy aktywnościom na powietrzu. Podejmujcie wyzwania i nie bójcie się eksperymentować. Spójrzcie na mnie - mnie też do niedawna wydawało się, że pasuje do mnie tylko czerwona czapa z pomponem. Dopiero dzięki ekipie Wyzwania Smaku Pepsi odkryłem, że do twarzy mi również w błękicie J Dołączcie do mnie na eventach w całej Polsce i podejmijcie wyzwanie smaku!" - zachęca Mikołaj.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose", co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose", PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.
Kontakt dla mediów:
Jarosław Soroczyński
Questia sp. z o.o. sp. k.
Communications Management Consultants
tel.: +48 22 623 07 00
e-mail: jsoroczynski@questiapr.pl
Komentarze (0)