Firma » Reklama
Ruszyła pierwsza w Polsce charytatywna sieć reklamowa
Chętni darczyńcy, reklamodawcy poprzez Adspiro wykupują miejsca reklamowe, dostępne w sieci charytatywnej. Pozyskane w ten sposób środki finansowe, wspierają działania Stowarzyszenia na rzecz dzieci i młodzieży czyli codzienną pomoc, dożywianie, douczanie, zajęcia pozalekcyjne jak również wypoczynek letni i zimowy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Saltrom jest stowarzyszeniem, którego celem jest wychowanie dzieci i młodzieży. Aktywnie prowadzi działalność wychowawczą, profilaktyczną i edukacyjną. Sieć reklamowa wspierana jest przez firmę Benhauer. Więcej informacji o sposobie uczestnictwa w sieci: www.benhauer.pl/pomagam .
- Dzięki sieci osoby realizując swoje hobby w postaci prowadzenia blogów, czy posiadające swoje strony WWW mogą w prosty sposób wspierać działania Saltromu i tym samym pomagać dzieciom i młodzieży. Stąd też nazwa sieci „Saltrom - Pomagaj z nami" - mówi Agata Samek odpowiedzialna za charytatywną sieć reklamową po stronie Stowarzyszenia Saltrom.
Wydawcy stron WWW mogą pobierać kody charytatywnej reklamy rejestrując się w systemie Adspiro.pl. W tym samym systemie rejestrują się reklamodawcy, którzy poprzez system wspierają Saltrom, wykupując reklamę dla swoich firm i organizacji.
- Dla reklamodawców sieć ma być zwykłym kanałem promocji marki firmy, ale ciekawszym i atrakcyjniejszym o kontekst wspierania ludzi potrzebujących. Już w tym momencie mamy pierwsze firmy zainteresowane budową marki w ramach charytatywnej sieci reklamowej „Saltrom - Pomagaj z nami" - mówi pomysłodawca sieci, Karol Fedorowicz z firmy Benhauer.
Wykup reklamy w sieci charytatywnej jest możliwy w pełni zautomatyzowany sposób przez system Adspiro.
Nadesłał:
katal
|
Komentarze (0)