Technologie » Komputery

SAP zmienia oblicze rozwiązań do obsługi klientów

Nowe rozwiązanie SAP® 360 Customer pozwoli przedsiębiorstwom zacieśnić kontakty z klientami oraz umożliwi spersonalizowaną obsługę klientów w każdym miejscu i z każdego urządzenia

Madryt, 13 listopada 2012 r. Firma SAP AG przedstawiła nowe rozwiązanie pod nazwą SAP® 360 Customer. To oparte na platformie SAP HANA® rozwiązanie będzie wykorzystywać zaawansowane możliwości technologii In-memory Computing, technologii przetwarzania w chmurze oraz biznesowych rozwiązań mobilnych. Umożliwi przedsiębiorstwom zmianę sposobu kontaktów z klientami oraz zdecydowane wyjście poza ramy tradycyjnego zarządzania kontaktami z klientem (customer relationship management CRM). Informacja ta została ogłoszona na połączonej konferencji SAPPHIRE® NOW + SAP® TechEd odbywającej się w Madrycie w dniach 13-16 listopada 2012 r.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

SAP® CRM wdrożona na platformie SAP HANA. W jego skład wejdą też inne produkty i rozwiązania oparte na chmurze, takie jak rozwiązanie SAP® Customer OnDemand, platforma społecznościowa SAP® Jam oraz kilka rozwiązań mobilnych.

 

Planuje się również udostępnienie systemu SAP CRM wdrożonego na platformie SAP HANA jako rozwiązania przeznaczonego do szybkiego wdrażania u nowych klientów i u klientów z już wdrożonym systemem CRM, a także jako rozwiązania obsługującego istniejące rozwiązania pilotażowe wdrożone u klientów. Rozwiązania SAP® Rapid Deployment są przeznaczone dla klientów, u których należy wdrożyć rozwiązanie SAP w ciągu maksymalnie 12 tygodni. Oferują kompleksowy pakiet skonfigurowanego fabrycznie oprogramowania, usług wdrożeniowych, treści oraz szkoleń dla użytkowników każdy taki pakiet ma ustalony zakres i jest oferowany w stałej cenie.

 

Więcej możliwości dla partnerów

Rozwiązanie SAP 360 Customer będzie wdrażane i oferowane przez firmę SAP oraz przez jej partnerów. Rozwiązanie to umożliwi partnerom wdrażanie innowacyjnego produktu i pozwoli im rozwinąć prowadzoną działalność, a także pomóc ich własnym klientom w wyróżnieniu się spośród konkurencji i w dalszym rozwoju. Opinie partnerów zamieszczono w dokumencie pt. „Quote Sheet: SAP to Power the Customer Experience Transformation" (Cytaty: SAP oferuje rozwiązanie umożliwiające radykalne usprawnienie obsługi klientów).

 

Informacje, wpisy na blogach, filmy i inne materiały dotyczące odbywającej się w Madrycie konferencji SAPPHIRE NOW + SAP TechEd można znaleźć w serwisie prasowym dotyczącym wydarzeń.

 

Konferencja SAPPHIRE® NOW + SAP® TechEd w Madrycie

W 2012 r. firma SAP ponownie połączyła  cykl imprez edukacyjnych z główną imprezą dla klientów firmy, która odbywa się w Madrycie w dniach 13-16 listopada. W ramach konferencji SAPPHIRE® NOW firma SAP oferuje swoim obecnym i potencjalnym klientom oraz partnerom możliwość nawiązania nowych kontaktów  Prezentuje swoją strategię produktową oraz pokazuje w jaki sposób rozwiązania SAP pomagają przedsiębiorstwom z całego świata w usprawnieniu działalności. Konferencja SAP® TechEd pozwala kierownikom działów informatyki, programistom, administratorom i ekspertom ds. procesów biznesowych zdobywać w interaktywnym środowisku wiedzę przekazywaną przez specjalistów odpowiedzialnych za rozwój najnowocześniejszych technologii firmy SAP. Ta połączona impreza zapewnia dostęp do całego środowiska firmy SAP i pozwala uczestnikom dowiedzieć się, jak firma SAP może pomóc ich przedsiębiorstwom prowadzić działalność w jeszcze efektywniejszy sposób. Informacje na ten temat można śledzić w serwisie Twitter : @SAPPHIRENOW i @SAPTechEd. Można też dołączyć do dyskusji na kanałach #SAPPHIRENOW i #SAPTechEd.

 

Materiały graficzne i filmowe dla mediów:

Informacje, blogi, filmy i inne materiały z konferencji SAPPHIRE NOW + SAP TechEd będą dostępne w serwisie prasowym imprezy pod adresem www.events.news-sap.com. Na stronie www.sap.com/photos znajdują się materiały filmowe przeznaczone do emisji oraz cyfrowe zdjęcia prasowe, które można przeglądać i pobierać. Na tej platformie znajdują się także materiały w wysokiej rozdzielczości, które mogą Państwo wykorzystać w swoich kanałach medialnych. Relacje wideo na różne tematy można znaleźć pod adresem www.sap-tv.com. Dostępne tam filmy użytkownicy mogą zamieszczać na własnych stronach internetowych. Można też przesyłać łącza do filmów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub uruchomić subskrypcję kanałów RSS z SAP TV.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

jdunin-keplicz@solskibm.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »