Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda

‘See what’s possible’ – nowa kampania marki NEUTROGENA®

NEUTROGENA® zachęca kobiety, by spróbowały odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dla nich jest piękno. Najnowsza kampania reklamowa marki inspiruje, by spojrzeć na piękno szerzej, nie sprowadzając go jedynie do atrakcyjnego wyglądu.

Mówiąc o pięknie łatwo popaść w banał. Tego błędu nie popełniono w kampanii marki NEUTROGENA®. Kampanii bardzo nowoczesnej, emocjonalnej i odwołującej się do ambicji i marzeń współczesnych kobiet.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

NEUTROGENA® przekonuje w niej, że piękno to wiara w siebie, to siła, odwaga i determinacja w realizacji celów. W haśle kampanii – ‘See what’s possible’ – zawarta jest zachęta do tego, by przekraczać swoje granice, sprawdzać własne możliwości, by nie poprzestawać na marzeniach, ale by mieć odwagę wcielać je w życie.

Przekaz ten doskonale wpisuje się w ideały i ambicje współczesnych kobiet. Kobiet odważnych, zdeterminowanych i innowacyjnych. Kobiet, które wiedzą więcej i oczekują więcej. Także od kosmetyków do pielęgnacji. Aby przekonać je, że „wszystko jest możliwe” trzeba mieć na to konkretne dowody. I NEUTROGENA® je posiada w postaci swoich produktów, które udowadniają, że to co jeszcze wczoraj wydawało się nieosiągalne w pielęgnacji, dzisiaj jest już dla marki standardem.

W spotach reklamowych promujących ideę See what’s possibile widzimy bardzo różne typy kobiet – różne pod względem wieku, koloru skóry, pochodzenia i typu urody. Nie sposób powiedzieć, że któraś z nich jest ładniejsza od innych. Natomiast o każdej można powiedzieć, że jest piękna dzięki temu, że jest silna oraz ma w życiu pasję.

Naszym zadaniem jest pomóc każdej kobiecie wydobyć jej najlepsze cechy, aby za każdym razem, kiedy patrzy w lustro miała pewność, że wszystko jest możliwe. To obok zdrowo wyglądające, promiennej skóry warunek konieczny do tego, by czuła się piękna. Jako marka nie ustajemy też w wysiłkach, by tworzyć jak najlepsze, jak najbardziej innowacyjne produkty, które odpowiadają potrzebom i wysokim wymaganiom współczesnych kobiet – mówi Agnieszka Michalska, Brand Manager NEUTROGENA®.

Wśród kobiet, które doceniają zarówno produkty jak i zaangażowanie marki NEUTROGENA® w inspirowanie kobiet znalazła się Jennifer Garner. Amerykańska aktorka, która została ambasadorką kampanii NEUTROGENA® ‘See What’s Possible’, przekonuje kobiety na całym, by podążały za swoimi marzeniami i pielęgnowały w sobie takie cechy jak: pracowitość, upór, odwaga, a także elastyczność, bo czasami pojawiają się w życiu szanse o jakich nawet się nie śniło. Jennifer Garner dzieli się swoją historią, by pokazać, że naprawdę wszystko jest możliwe. Sama zanim osiągnęła sukces jako aktorka, pracowała jako hostessa w restauracji i jak mówi: „Co gdybym stchórzyła i nie otworzyła się na wszystkie możliwości?(…). Pozwól swoim marzeniom się rozwijać i zobacz dokąd Cię poniosą”. 

Kampania NEUTROGENA® ‘See What’s Possible’ prowadzona jest w telewizji, mediach społecznościowych, kanałach wideo online oraz w punktach sprzedaży poprzez materiały POS. Do komunikacji nowej idei zaangażowano również blogosferę. Kampanii towarzyszy uruchomienie fanpage’a marki na Facebooku – NEUTROGENA® POLSKA, który będzie jedną z platform komunikacji ‘See What’s Possible’. Na YouTube.pl na kanale NEUTROGENA® Polska dostępne są dwa nowe spoty: „Mówiono, że to niemożliwe” oraz „Co czyni kobietę piękną?”. Oba pod głównym hasłem ‘See What’s Possible’.

Strategię oraz spoty kampanii opracowała agencja DDB°, a jej adaptację powierzono agencji Hogarth Worldwide Limited. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy J3 Univewersal Maccann. Strategię komunikacji na fanpage’u marki przygotowała i realizuje agencja AdComms. Działaniami public relations zajmuje się natomiast agencja ATW Communications.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Grzes33

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »