Technologie » Telekomunikacja

Serwisowanie Nokii

Serwisowanie Nokii
Zobacz więcej zdjęć »
Serwis Nokia Corporation działa praktycznie we wszystkich krajach na świecie. Firmy serwisowe Nokia gwarantują bezpłatne usuwanie wad materiałowych, konstrukcyjnych i wykonawczych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jeśli produkt jest na tyle wadliwy, że nie da się go naprawić, firma zamienia telefon lub inny produkt na nowy. Organiczna Gwarancja obowiązuje jedynie w kraju w jakim został zakupiony telefon, z zastrzeżeniem, że był on przeznaczony do sprzedaży przez firmę Nokia. Jeśli produkt został zakupiony na terenie Unii Europejskiej gwarancja obejmuje kraje członkowskie.
 
Jak długi jest okres gwarancji? 
 
Okres gwarancji zaczyna się od momentu zakupu oryginalnego telefonu. Każdy produkt jak i jego część może składać się z różnych okresów gwarancji.
 
Podstawowe okresy gwarancji to:
- 24 miesiące na telefony komórkowe i 12 miesięcy na akcesoria do telefonu.
- 6 miesięcy na akcesoria zużywające się typu bateria, ładowarki, podstawy do telefonu, słuchawki, kable, USB.
- 3 miesiące na nośniki na których znajdują się oryginalne oprogramowania np. karta pamięci.
 
Gwarancje nie są przedłużane. Dotyczy to każdego kraju w jakim jest autoryzowany serwis Nokia.
 
Wszystkie gwarancje powinny być bezpłatne, naprawa pogwarancyjna jest odpłatna. Ceny są zależne od serwisu gwarancyjnego. Jeśli minie nam okres gwarancji, możemy liczyć na naprawę pogwarancyjną, która zostaje wyceniona indywidualnie, według szkód. W autoryzowanych serwisach, naprawa pogwarancyjna jest o wiele tańsza niż w serwisach, które nie oferują usług serwisowych Nokii.
 
Co zrobić by serwis przyjął nasz telefon?
 
Jeśli chcemy złożyć reklamacje na podstawie Organicznej Gwarancji, przede wszystkim musimy pokazać dowód zakupu w tym ważną gwarancje, nr seryjny produktu i jego nazwę. Najlepiej skontaktować się z centralą obsługi Nokia lub skorzystać z punktu stacjonarnego, który udzieli nam szczegółowych informacji dotyczących gwarancji. Czas trwania naprawy jest zależny od wielkości i rodzaju uszkodzenia, w ulotce zakupu powinna widnieć informacja dotycząca czasu trwania naprawy lub czas oczekiwania na nowy model. Jeśli na regulaminie zakupu nie ma takiej informacji, warto zapytać się serwisanta. Powinien nam od razu powiedzieć ile będzie trwała naprawa. Autoryzowane punkty serwisowe nie muszą ograniczać się tylko do jednego produktu. Przykładem może być tutaj firma ze Szczecina Telpi, która gwarantuje usługi w firmach takich jak: Samsung, Nokia, Sony Erickson, Simens. Praktycznie w każdym mieście znajdziemy autoryzowany serwis Nokia. W samym Szczecinie znajduję się około 50 serwisów Nokia.
 
Serwis Nokii w Szczecinie: http://www.protelserwis.pl/


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

brenna

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »