Technologie » Komputery

Sieć detaliczna B&H zyskuje nowych odbiorców dzięki chmurze firmy Ariba

Jeden z największych sprzedawców detalicznych urządzeń do przetwarzania obrazu, firma B&H wykorzystuje usługę Ariba Discovery do wyszukiwania i zawierania transakcji handlowych. Zapewniło to firmie wzrost przychodów o ponad 200 tys. USD

SUNNYVALE, Kalifornia, 29 stycznia 2013 r. Firma B&H Photo, Video and Pro Audio, czołowy sprzedawca detaliczny urządzeń do przetwarzania obrazu (sprzętu foto-audio-video) w USA, wykorzystywała marketing bezpośredni i sprzedaż wewnętrzną. Działania te nie przekładały się jednak na wzrost ilości zakupów dokonywanych przez klientów. Wymusiło to konieczność poszukiwania nowych kanałów, które zwiększyłyby liczbę zapytań od partnerów handlowych a także wpłynęłyby na wzrost sprzedaży i przychodów. Takim kanałem okazała się dostarczana w chmurze usługa Ariba® Discovery™, która umożliwia kojarzenie nabywców i sprzedawców. Usługa oferowana jest przez firmę Ariba, spółkę zależną firmy SAP, udostępniającą największą na świecie otwartą sieć biznesową.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Świadczona w chmurze przez sieć Ariba® Network usługa Ariba Discovery upraszcza proces generowania zapytań handlowych. Dzieje się to poprzez natychmiastowe kojarzenie potrzeb nabywców z możliwościami dostawców. „Po dokonaniu minimalnych inwestycji udało nam się sfinalizować transakcje o łącznej wartości przekraczającej 200 tys. USD, a także uzyskać wiele dodatkowych zapytań handlowych" powiedział Barry Eisenberg z działu rozwoju działalności biznesowej, umów i e-zaopatrzenia (Business Development – Contracts & e-Procurement) w firmie B&H Photo, Video, & Pro Audio.

 

Firma zdołała to osiągnąć w krótszym czasie, redukując jednocześnie wykorzystywane zasoby. „Dzięki usłudze Ariba Discovery przychodzi do nas kilka nowych zapytań handlowych dziennie i jesteśmy w stanie skutecznie na nie odpowiadać w ciągu zaledwie 15 minut” powiedział Barry Eisenberg.

 

W porównaniu z kampaniami mailingowymi współczynnik konwersji w przypadku nabywców, do których firma B&H dotarła za pomocą usługi Ariba Discovery, jest „fenomenalny”, jak to określił Barry Eisenberg. Jego zdaniem kluczową zaletą usługi nie jest ilość lecz jakość zapytań handlowych. „Najważniejsze jest to, że są to tzw. leady kwalifikowane, czyli zapytania, które najczęściej kończą się zakupempowiedział Barry Eisenberg.

 

W ciągu ostatnich 12 miesięcy za pośrednictwem usługi Ariba Discovery zaoferowano nowe możliwości biznesowe o wartości przekraczającej 3 mld USD, przekazano ponad 15 mln zapytań oraz dokonano ponad 15 tys. skojarzeń nabywców i sprzedawców. Firma B&H zamierza nadal optymalizować możliwości oferowane przez tę zaawansowaną usługę.

 

„Wiele firm powątpiewało w to, że Internet może kiedykolwiek okazać się narzędziem przydatnym do prowadzenia działalności biznesowej. Firma B&H właściwie rozpoznała jego potencjał” powiedział Tim Minahan, wiceprezes ds. strategii sieci i marketingu globalnego w firmie Ariba. „Jako jedna z pierwszych postanowiła skorzystać z sieci Ariba Network uruchomiła witrynę internetową, za pośrednictwem której była w stanie efektywniej nawiązywać kontakty i współpracować ze swoimi klientami z całego świata. Korzystając z usługi Ariba Discovery, B&H może uzyskać szybki dostęp do tysięcy docelowych nabywców i zwiększyć grono swoich klientów, a w rezultacie także swoje przychody”.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

jdunin-keplicz@solskibm.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »