Firma » Biznes
Sieć Maxi Zoo podsumowała 2023 rok
Zobacz więcej zdjęć » |
W sierpniu 2023 r. Maxi Zoo świętowało otwarcie 100. sklepu w Polsce. W ciągu następnych zaledwie 4 miesięcy, sieć otworzyła 17 nowych punktów. Tak szybki wzrost placówek sprzedażowych to wyzwanie dla zespołu sieci, ale cały team stanął na wysokości zadania. Nowe sklepy to również kolejne miejsca pracy dla lokalnych społeczności, dlatego marka poszerzyła swoją kadrę o kolejnych ekspertów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
-Rok 2023 był dla nas czasem wyzwań i ambitnych celów, które udało nam się osiągnąć. Otworzyliśmy 30 nowych placówek, świętowaliśmy w Łodzi otwarcie setnego sklepu, rozwijaliśmy naszą ofertę produktową oraz usługi. Przekroczenie granicy 100 sklepów było znaczącym punktem w historii sieci w Polsce, który pokazał nasz potencjał, ale również zmotywował do dalszej, intensywnej pracy. To zaangażowanie przyniosło dobre efekty. Ubiegły rok zamknęliśmy z obrotem o 29% większym względem 2022 roku. - podkreśla Wojciech Kamiński, Dyrektor Zarządzający Maxi Zoo Polska.
Rozwój marki wyraźnie zaznacza się na polskim rynku, co potwierdzają otrzymane w minionym roku wyróżnienia w prestiżowych rankingach, jak „Gazele Biznesu 2023" czy "Diamenty Forbes'a 2023".
Innowacyjne rozwiązania dla opiekunów zwierząt
Maxi Zoo w przyszłości dąży do rozszerzenia swojej oferty o usługi. Organizacja nie tylko sprzedaje produkty dla zwierząt, ale także edukuje opiekunów i chce im towarzyszyć w procesie opieki na każdym etapie życia pupila. W 2023 sieć w wybranych sklepach wdrożyła usługi, które pomagają utrzymać zwierzęta w dobrej kondycji i dają możliwość sprawdzenia ich stanu zdrowia. Tak powstał Meat Corner. Znajdująca się w sklepie na warszawskiej Sadybie przestrzeń została stworzona z myślą o opiekunach, którzy odżywiają pupile dietą BARF. Znajdą w niej gotowe mięsne zestawy oraz składniki pozwalające na samodzielne układanie jadłospisu. Kolejną nowością jest gabinet weterynaryjny znajdujący się w setnym sklepie Maxi Zoo w łódzkiej Manufakturze.
Maxi Zoo z kampanią „Nasza niska cena"
W odpowiedzi na wyzwania logistyczne i ekonomiczne roku 2023, Maxi Zoo zainicjowało kampanię „Nasza niska cena", utrzymując niskie ceny na prawie 600 różnych produktach dla zwierząt. - Poprzedni rok przyniósł wiele wyzwań, a wzrost cen we wszystkich sektorach rynku mocno dał się odczuć konsumentom. Wyszliśmy temu naprzeciw i wystartowaliśmy z kampanią "Nasza niska cena". Nie chcieliśmy, aby opiekunowie zwierząt musieli rezygnować z najlepszych wyborów zakupowych ze względu na sytuację gospodarczą. Kampania stała się pomocną dłonią dla klientów i ich pupili w myśl filozofii, która towarzyszy nam od początku: szczęśliwsze zwierzęta to szczęśliwsi ludzie. - mówi Wojciech Kamiński. W styczniu 2024 r. firma poinformowała o przedłużeniu kampanii do końca marca 2024 r.
Sieć kolejny rok z rzędu wsparła potrzebujące zwierzęta
Maxi Zoo stale współpracuje ze schroniskami oraz stowarzyszeniami działającymi na rzecz potrzebujących czworonogów oraz prowadzi własne działania charytatywne. W ubiegłym roku odbyła się IX edycja akcji „Przyjaźń Łączy-Wspólnie dla Zwierząt", od siedmiu lat realizowana we współpracy z GOPR. Od początku wspólnych działań udało się zebrać 681 000 złotych, które zostały przekazane na utrzymanie, sprzęt oraz specjalistyczne szkolenia psów ratowniczych. W 2023 roku sieć zrealizowała również tradycyjną już akcję „Świąteczną pomoc dla zwierząt w potrzebie". W jej trakcie we wszystkich sklepach stacjonarnych stanęły specjalne choinki, udekorowane bombkami z marzeniami zwierząt ze schronisk, fundacji oraz stowarzyszeń. Klienci sklepów mogli je spełniać, zostawiając pod drzewkami wymienione na kartkach produkty.
Nowy rok, kolejne ambitne cele
Ostatnie 12 miesięcy było pełne przełomów i sukcesów, a Maxi Zoo ma plan, aby w tym roku kontynuować passę wzrostu i rozwoju. Firma dalej stawia na dynamiczną ekspansję i zwiększanie swojego udziału w rynku. Celem na najbliższe lata jest stanie się jednym z głównych rynków w całej grupie Fressnapf liczącej 14 europejskich państw.
-W 2024 roku planujemy otwarcie 30 nowych sklepów. Równolegle z otwarciami nowych placówek zamierzamy prowadzić remodeling istniejących już placówek i dostosowywać je do naszego nowego formatu 3.0. Jednocześnie będziemy rozwijać kanał sprzedaży online, a przede wszystkim naszej aplikacji. Zależy nam na tym, aby nasi klienci korzystali z najnowocześniejszych rozwiązań. - dodaje Wojciech Kamiński.
W kontekście przyszłości, grupa Fressnapf dostrzega duży potencjał na polskim rynku. Sieć Maxi Zoo w długofalowych planach zamierza kontynuować dynamiczną ekspansję. Jej celem jest zakończenie 2027 rok z liczbą 220 sklepów w Polsce.
Komentarze (0)