Firma » Reklama

„Skarb” w saloniku Kolportera

„Skarb” w saloniku Kolportera
Zobacz więcej zdjęć »
W listopadzie 2021 roku w wybranych salonikach Kolportera można odebrać najnowsze wydanie magazynu „Skarb”, wydawanego na potrzeby sieci drogerii Rossmann.

„Skarb” to pismo o tematyce lifestylowej, poświęcone urodzie, zdrowiu, pielęgnacji, kosmetykom oraz modzie. W każdym numerze znajduje się wiele porad, ciekawych rozmów z ekspertami, wywiadów, a także szczypta psychologii i wiadomości ze świata kultury. „Skarb” to także skarbnica informacji o aktualnej ofercie i nowościach w drogeriach Rossmann.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

– Akcja „Skarb Rossmann” jest przykładem samplingu – jednego   z najbardziej efektywnych sposobów przekazania bezpłatnych materiałów reklamowych klientom. Takie akcje sprawiają, że wzrasta świadomość marki i buduje się jej wizerunek, a co najważniejsze przyciąga się do siebie nowych klientów. Cieszy nas to, że reklamodawcy doceniają naszą sieć saloników oraz jej możliwości i coraz częściej wybierają sampling jako sposób na dotarcie do klienta – mówi Urszula Łukowiec z Działu Marketingu Kolportera. – Warto przypomnieć, że sampling niesie ze sobą wiele korzyści. Dzięki naszemu systemowi możemy zorganizować akcję w całej sieci saloników, a także we wskazanym regionie a nawet w poszczególnych miastach. Szeroki wachlarz kryteriów pozwala bardzo precyzyjnie określić grupę docelową. Przebieg każdej akcji jest na bieżąco monitorowany i analizowany, dzięki czemu w trakcie trwania akcji można wprowadzać modyfikacje. Nasze działania prowadzą do tego, aby 100% sampli rozdać klientom – dodaje Urszula Łukowiec.

Akcja samplingowa „Skarb Rossmann” organizowana jest w 500 salonikach Kolportera na terenie całego kraju. Aby otrzymać katalog wystarczy przyjść do wybranego saloniku i dokonać zakupu dowolnych produktów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe - Kolporter

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »