Motoryzacja » Samochody
Śmiała nowa wizja Volvo Ocean Race poddaje najtrudniejszemu testowi profesjonalne żeglarstwo
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Nowości sprawią, że ten 44-letni już wyścig wokół globu stanie  się jeszcze bardziej atrakcyjny dla profesjonalnych żeglarzy,  właścicieli zespołów i ich sponsorów, partnerów wyścigowych,  miast-gospodarzy oraz fanów.
Przygotowania do edycji 2017-18 idą  pełną parą. 22 października startuje ten najbardziej wymagający wyścig,  ale już teraz organizatorzy zorganizowali live event w Muzeum Volvo w  Goeteborgu, rodzinnym mieście właścicieli praw do wyścigu oraz sponsorów  tytularnych, podczas którego zaprezentowali niezwykle śmiałą wizję na  najbliższą dekadę – i jeszcze dalej.
Wśród najważniejszych zmian,  zaproponowano wybór pomiędzy nowym, 60-stopowym (18,29 m),  jednokadłubowym wyścigowym jachtem One Design z płatami nośnymi,  zaprojektowanym przez Francuza Guillaume Verdiera, a „latającym”  katamaranem One Design do wyścigów In-Port, na projekt którego właśnie  otwarto przetarg. Etapy pełnomorskie pozostaną jak dotąd kluczem do  wygrania Volvo Ocean Race, ale wyścigi przybrzeżne będą miały większe  niż dotąd znaczenie (obecnie stanowią sposób na rozstrzygnięcie wyniku  przy remisowym stanie).
– Trzy kadłuby, ale inaczej, niż sobie to wyobrażaliście  – powiedział dyrektor generalny Volvo Ocean Race Mark Turner,  prezentując możliwości wyboru między jachtami One Design kolejnej  generacji, i odnosząc się do trudnej decyzji, czy wybrać na etapy  oceaniczne opcję jedno- czy dwukadłubową. A to kwestia, która rozpala do  białości dyskusje fanów Volvo Ocean Race.    
    	
| Nadesłał:
            JK PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)