Firma » Biznes
Śnieżka - solidny filar polskiego rynku
Zobacz więcej zdjęć » |
W rankingu firm – liderów regionalnego biznesu (po raz piaty przygotował go dziennik „Puls Biznesu"), Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A zwyciężyła w swoim regionie, zdobywając tytuł Filara Polskiej Gospodarki 2008 roku. Firmy, które otrzymają tytuł są wyłaniane w dwóch etapach. W pierwszym wywiadownia gospodarcza Dun and Bradstreet - na podstawie wskaźników ekonomicznych - przygotuje listę nominowanych firm z każdego województwa. Kolejny etap to głosowanie mieszkańców regionu na wybraną firmę.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Połączenie oceny ekspertów z głosowaniem mieszkańców pozwala wyłonić przedsiębiorstwa, które – jak FFiL Śnieżka S.A. - prowadzą działalność w sposób uczciwy i przejrzysty, osiągają wyśmienite wyniki finansowe i jednocześnie wykazują się wrażliwością społeczną, reagując na potrzeby okolicznych mieszkańców.
Dzięki rankingowi „Pulsu Biznesu” Śnieżka potwierdziła swoją pozycje lokalnego lidera. Wysoki status regionalny przekłada się także na pozycję FFiL Śnieżka S.A w innych konkursy i rankingach, gdzie ocenianie jest rozwojowe nastawienie i znacząca pozycja rynkowa przedsiębiorstwa. Firma znalazła się m.in. wśród Krajowych Liderów Innowacji 2008, a marka Śnieżka – zgodnie z klasyfikacją przygotowaną przez dziennik Rzeczpospolita – należy do Najcenniejszych Polskich Marek.
W Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek Śnieżka trafiła na 16 miejsce w kategorii „Pozostałe produkty niespożywcze”, osiągając wynik świadomości marki na poziomie 78 punktów na 100 możliwych, czyli drugi spośród wszystkich marek w tej kategorii. W rankingu generalnym, Śnieżka znalazła się na 93 miejscu, a wartość marki w porównaniu z rokiem ubiegłym wzrosła o 9% i wynosi obecnie 110,9 mln zł.
Nadesłał:
p.wrona
|
Komentarze (0)