Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko

Startuje IV edycja programu edukacyjnego Akademia Czystych Rąk Carex

Już po raz czwarty uczniowie ze szkół podstawowych mogą wziąć udział w ogólnopolskim programie edukacyjnym Akademia Czystych Rąk Carex.

Jego organizator, marka Carex – lider w segmencie antybakteryjnych mydeł w płynie[1], stawia sobie za cel przekazanie dzieciom podstawowej wiedzy z zakresu profilaktyki zdrowia, a także wyrobienie w nich prawidłowych nawyków związanych z higieną rąk, których stosowanie pomoże skutecznie ustrzec się przed infekcjami. IV edycja programu jest realizowana pod patronatem Instytutu „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W ramach IV edycji programu przygotowano zupełnie nowe materiały edukacyjne, wzbogacone o treści multimedialne. Dostosowane zostały stopniem trudności do dzieci
z klas 1-3, a także 4-6. W scenariuszach lekcji zrównoważono zawartość merytoryczną, zabawę i ćwiczenia praktyczne tak, aby przybliżyć najmłodszym temat higieny rąk w jak najbardziej przyjazny sposób. Materiały edukacyjne uzyskały pozytywną opinię profesora Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego dr hab. Małgorzaty Żytko, a także pediatry, eksperta w dziedzinie profilaktyki zakażeń – dr Pawła Grzesiowskiego.

W tym roku aż 2000 placówek otrzyma od organizatorów zestaw materiałów edukacyjnych oraz antybakteryjnych mydeł marki Carex – liczy się kolejność zgłoszeń. Formularz zgłoszeniowy dla nauczycieli będzie dostępny na stronie www.carex.pl. 

- Wspaniały sukces III edycji Akademii Czystych Rąk Carex sprawił, że dołożyliśmy wszelkich starań, aby kolejna odsłona programu była jeszcze ciekawsza. Przeprowadziliśmy badanie ankietowe wśród nauczycieli, którzy realizowali program w swoich szkołach – aż 98% z nich przyznało, że taki program jest potrzebny, a 97% potwierdziło, że skutecznie rozwinął on wiedzę dzieci w zakresie prawidłowej higieny rak[2]. Mamy świadomość tego, że potrzeba edukacji dzieci w zakresie profilaktyki zdrowia jest ciągle ogromna, dlatego liczymy, że szkół zaangażowanych w propagowanie prawidłowych nawyków związanych z higieną rąk będzie coraz więcej  – mówi Anna Rogalska, Dyrektor Marketingu PZ Cussons Polska S.A.

Częścią programu Akademia Czystych Rąk Carex jest również konkurs plastyczny „Gdzie były, co robiły Twoje ręce?”, w którym do wygrania są bony edukacyjne dla szkół oraz nagrody rzeczowe dla nauczycieli:

  • I miejsce – bon edukacyjny dla szkoły o wartości 7 000 zł, notebook dla nauczyciela, indywidualne upominki dla uczniów ze zwycięskiej klasy (o wartości do 100 zł każdy).
  • II miejsce – bon edukacyjny dla szkoły o wartości 5 000 zł, aparat fotograficzny dla nauczyciela.
  • III miejsce – bon edukacyjny dla szkoły o wartości 3 000 zł, odtwarzacz mp4 dla nauczyciela.

Konkurs ma na celu utrwalenie, w formie zabawy, zdobytej wcześniej wiedzy z zakresu higieny rąk. W ramach III edycji projektu nadesłano w sumie ponad 1600 prac. Przez cały październik 2013 w warszawskim centrum rozrywki Hula-Kula, przy ul. Dobrej 56/66,
w ramach specjalnie zorganizowanej wystawy, można obejrzeć wybrane spośród nich.

W portfolio marki Carex znajdują się mydła i żele antybakteryjne do rąk, a także chusteczki – dostępne w sieci drogerii Rossmann. Badania laboratoryjne potwierdzają ich skuteczność,
a zawarte w nich składniki pielęgnujące dodatkowo dbają o skórę dłoni przy każdym użyciu.  

 

 Patronat:        

Patronat medialny:                                          

 

Więcej informacji na www.carex.pl i http://www.facebook.com/CarexPolska.

Kontakt dla mediów:

Anna Grzelińska

Junior Account Executive

agencja 21

ul. Brukselska 44a lok. 4

03-973 Warszawa

tel. +48 22 511 13 84

fax. +48 22 511 13 87

e-mail: anna.grzelinska@agencja21.pl

 

 

Grupa PZ Cussons istnieje od ponad 125 lat. Od  1993r. jest obecna w Polsce. W portfolio PZ Cussons Polska S.A. znajdują się marki: E, Morning Fresh i Kokosal  (detergenty i środki czystości ), Luksja i Original Source (kosmetyki do kąpieli i pielęgnacji ciała). Wprowadzona na rynek polski w 2009 roku, marka Carex jest najczęściej wybieraną marką mydeł do rąk na rynku brytyjskim.



[1] Producent PZ Cussons Polska S.A. za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska, sprzedaż wartościowa w okresie MAT JA'13 (Wrzesień 2012 – Sierpień 2013) w segmencie antybakteryjne mydła  w płynie. Definicja segmentu mydeł antybakteryjnych według PZ Cussons Polska S.A.

[2] Badanie ankietowe przeprowadzone wśród nauczycieli, którzy realizowali III edycję Akademii Czystych Rąk Carex, zrealizowane przez agencję badawczą Few Reasons na zlecenie PZ Cussons Polska S.A.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »