Firma » Praca
Steinhoff żegna się z Andreasem Bogdanskim
Stanowisko Steinpol Central Services (SCS) w Rzepinie/Polska piastują Gerhardus Venter (finanse) i w przyszłości Jürgen Mußmann (dział technologiczny). Obsada marketingu i zbytu w SCS pozostaje bez zmian.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W przypadku Hukla Möbel GmbH w Gengenbach, gdzie za kierownictwo odpowiadali wspólnie Gerhardus Venter i Andreas Bogdanski, dotychczasowy kierownik zbytu Christian Maurer awansuje na dyrektora ds. marketingu i zbytu.
Dotychczasowy kierownik ds. zbytu Steinhoff Europe Uphostery, Mirko Micalef przejmuje, zgodnie z własnym życzeniem, stanowisko key accounter w Bruno Steinhoff GmbH. O stałość prezentacji rynkowej i kontakt z klientem dbają w działach zbytu SCS Polsteria, PoCo, sit&more i sprzedaży wysyłkowej przedstawiciele istniejących zespołów.
Odpowiedzialność za zbyt i marketing w Europie Zachodniej marek takich jak Dieter Knoll, Esprit i Designwerk przejmuje także Christian Maurer. Kieruje on zespołami zbytu znanych marek, które są sprzedawane i produkowane przez spółkę Zsolt Miklos Kanizsa Trend Kft., Nagykanizsa/Węgry.
Bruno Steinhoff zamierza, bez przejmowania stanowiska operacyjnego, koordynować działania w zakresie dążenia do osiągnięcia odpowiednich kompetencji i wiarygodności, wspierać je i uczestniczyć w ich realizacji.
Bruno Steinhoff: „W ciągu ostatnich dwóch, trzech lat przeszliśmy intensywny rozwój, który zapewnił nam poważne udziały w rynku. Teraz chodzi o to, aby zapewnić pracownikom, rynkowi i klientom tradycyjne wartości, takie jak solidność i stabilność, aby te wartości przywrócić. Nic nie zmieniamy poza tym, że chcemy być w bliskim kontakcie z naszymi partnerami na rynku i chętnie otworzymy ponownie drzwi dla dobrych pracowników, których w ostatnim czasie utraciliśmy".
Steinhoff Europe Upholstery zalicza się ze swoimi zakładami w Niemczech, Polsce i na Węgrzech do liderów rynkowych w zakresie produkcji mebli tapicerowanych w Europie Środkowej. Oferta obejmuje produkty w zakresie cenowym - od najniższego do segmentu Upper Class. Osiągniętą pozycję rynkową firma chce rozbudowywać poprzez otwartość, uczciwość i bliski kontakt z klientem - jak twierdzi Bruno Steinhoff, który znów chce nadać tym wartościom najwyższy priorytet na poziomie kierownictwa przedsiębiorstwa.
Nadesłał:
Andre.nor09
|
Komentarze (0)