Technologie » Telekomunikacja

Strategia biznesowa Huawei Enterprise na najbliższe pięć lat

Huawei przedstawił pięcioletnią strategię rozwoju dla grupy Huawei Enterprise. Huawei zamierza wzmocnić pozycję na rynku rozwiązań dla przedsiębiorstw, kładąc większy nacisk na innowacje i integrację z globalnym środowiskiem klientów biznesowych, oferując szybsze i lepszej jakości rozwiązania ICT.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Ze względu na duży potencjał wzrostu, rynek klientów korporacyjnych jest kluczowym elementem planów rozwojowych Huawei. Konwergencja technologii teleinformatycznych stwarza Huawei możliwość uczestniczenia w procesie ewolucji tego sektora” – powiedział William Xu, CEO grupy biznesowej Huawei Enterprise. „Dzięki wszechstronnej ofercie produktowej oraz strategicznym inwestycjom w R&D, spodziewamy się, że dochody ze sprzedaży Huawei Enterprise wyniosą 2,7 mld dolarów w 2013 roku, osiągając założony cel 10 mld dolarów do roku 2017.”

Rozwiązania ICT i integracja ze światowym rynkiem Enterprise
„Dzięki szerokiemu portfolio rozwiązań ICT, takich jak sieci dla przedsiębiorstw, technologie informatyczne, unified communications i rozwiązania do pracy zespołowej (UC&C), czy technologie bezprzewodowe, Huawei wyróżnia się najbardziej wszechstronną ofertą produktów i rozwiązań na rynku” – powiedział Patrick Zhang, dyrektor marketingu i rozwiązań w Huawei Enterprise. „Aby szybko odpowiadać na potrzeby klientów, koncentrujemy się na rozwoju zaawansowanych produktów o dużej wartości dodanej, podnosząc tym samym konkurencyjność grupy biznesowej i wprowadzając na rynek Enterprise najbardziej innowacyjne technologie.” W odpowiedzi na wyzwania operacyjne, z którymi mierzy się wiele firm, Huawei przyjęło strategię współpracy partnerskiej z dystrybutorami opartej na obopólnych korzyściach. Od roku 2012 Huawei nawiązał współpracę z ponad 3,5 tys. dystrybutorów, a do końca roku 2013 liczba ta ma wzrosnąć do 5400.

A Better Way – większa szybkość, wyższa jakość i niższe koszty TCO
Huawei będzie kontynuować strategię A Better Way, czyli pomagać klientom korporacyjnym w podniesieniu wydajności i szybszym osiągnięciu sukcesu w biznesie, dzięki zastosowaniu nowatorskich i konkurencyjnych rozwiązań teleinformatycznych. Huawei Enterprise wielokrotnie już udowodnił, że potrafi szybko odpowiadać na potrzeby klientów, błyskawicznie wprowadzając na rynek konkurencyjne produkty. „W tym wypadku >>szybkość<< nie odnosi się jedynie do wydajności i technologicznego zaawansowania rozwiązań Huawei. Jest również wyrazem naszego zobowiązania do szybkiego i efektywnego zaspokajania potrzeb klientów. Mamy tę wyjątkową możliwość dzięki naszej globalnej sieci i dużym możliwościom badawczo-rozwojowym” – dodał William Xu.

„Jakość” nawiązuje do najwyższych standardów jakości produktów, rozwiązań i usług przyjętych przez Huawei. Przykładem tego jest flagowy produkt z 2012 roku CloudEngine - przełącznik rdzeniowy dla centrów danych, oferujący trzykrotnie wyższą przepustowość przełączania niż podobne produkty dostępne obecnie na rynku. CloudEngine został wybrany przez ponad 50 klientów korporacyjnych z całego świata reprezentujących kluczowe sektory. Kolejnym przykładem jest wysokowydajny serwer Huawei Tecal RH5885 z certyfikatem SAP HANA®, którego premiera miała miejsce na targach CeBIT 2013. Dzięki dużej mocy i wysokiej niezawodności, RH5885 jest jednym z najwydajniejszych produktów opracowanych przez partnera SAP. Z kolei w dziedzinie technologii bezprzewodowych dla firm, Huawei wygrał 12 z 17 przetargów na sieci GSM-R w roku 2012 oraz uruchomił pierwszą na świecie profesjonalną, szerokopasmową stację bazową systemu trankingowego o przepustowości 100 Mbit/s, opartą na technologii LTE.

Korzystając z wiedzy eksperckiej i bogatego doświadczenia zdobywanego na całym świecie, Huawei pomaga klientom obniżyć koszty TCO. Skoncentrowanie na ich potrzebach, wszechstronna oferta rozwiązań i produktów ICT oraz usługi serwisowe obejmujące ich cały cykl życia, przynoszą przedsiębiorstwom wymierne korzyści, obniżając koszty TCO o ponad 20 procent.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »