Technologie » Telekomunikacja
STRATUJE WIRTUALNA KOLEJKA PO HONOR6 MARKA HONOR ROZPOCZYNA WYJĄTKOWĄ KAMPANIĘ
Marka Honor została stworzona dla fanów technologii chętnie korzystających z gadżetów i aplikacji, użytkowników, którzy chcą być zawsze „online”. To alternatywa dla dużych marek mobilnych kierowana do ludzi, którzy chcą mieć dostęp do najbardziej zaawansowanych funkcji w najlepszej cenie. Producent zdecydował się na dystrybucję online, chcąc uniknąć kosztów pośredników w tradycyjnej sprzedaży. Zrezygnował także z kosztownych kampanii promocyjnych, żeby móc zaoferować produkt w bezkonkurencyjnej cenie, znacznie niższej od urządzeń konkurencji o podobnych parametrach. Po sukcesie na rynkach azjatyckich marka Honor zadebiutowała w Europie z niestandardową kampanią.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
PRÓBA POBICIA REKORDU ŚWIATA W NAJDŁUŻSZEJ WIRTUALNEJ KOLEJCE
Na stronie ww.forthebrave.pl użytkownicy mogą dokonać rezerwacji jednej z 500 sztuk Honor6 —flagowego urządzenia tej marki — ustawiając się w wirtualnej kolejce. Aby do niej dołączyć, wystarczy umieścić swoje selfie w „pozie kolejkowej”, korzystając z aplikacji na stronie www.forthebrave.pl. Osoby oczekujące w kolejce mogą ponadto wygrać atrakcyjne nagrody - jeden z telefonów Honor 6 lub Honor 3C, zestaw słuchawkowy Bluetooth, głośnik bezprzewodowy lub przenośną ładowarkę. Celem akcji jest stworzenie najdłuższej wirtualnej kolejki na świecie, w której użytkownicy mogą wygodnie czekać na urządzenie w domu, zamiast stać w kolejkach pod salonami.
Na stronie codziennie aktualizowany jest licznik, który pokazuje liczbę smartfonów Honor6, które można jeszcze kupić w Polsce.
https://www.facebook.com/HonorPL?fref=ts będzie głównym kanałem komunikacji między marką Honor i jej klientami. Marka obecna jest również na Twitterze i ma własny kanał na YouTube. W planach jest także współpraca z blogerami i liderami opinii w sieci.
- Kampania odzwierciedla filozofię marki — wszystkie działania marketingowe skupiają się na mediach cyfrowych i sieciach społecznościowych, bo to marka dla pokolenia „digital” – młodych entuzjastów technologii, którzy lubią korzystać z kanałów społecznościowych, aplikacji i zawsze pozostają online. Również model sprzedaży jest nietypowy – smartfony Honor są rozprowadzane wyłącznie za pośrednictwem kanałów cyfrowych, w Polsce tylko w e-sklepie RTV Euro AGD. Dzięki takiej strategii chcemy dotrzeć do młodych odbiorców i budować z nimi bliskie relacje. – mówi Rafał Napłoszek, Regional Business Director, Honor.
HONOR6 IDEALNY DLA POKOLENIA „DIGITAL”
Pierwszy model nowej marki Honor na polskim rynku to high-endowy smartfon Honor6. Jego zadaniem jest rozwiązanie typowych problemów użytkowników nowych technologii, którzy chcą być zawsze online i aktywnie używać aplikacji. Honor6 pozwala na 14-krotnie szybszą transmisję danych niż w standardowych sieciach 3G, oferuje doskonały czas pracy na baterii, duży, wygodny, 5-calowy ekran Full HD oraz 13-megapikselowy aparat główny. Wysoką wydajność zapewniają ośmiordzeniowy procesor oraz 3 GB pamięci. Wszystko to za 1 399 zł — znacznie mniej niż w przypadku konkurencyjnych telefonów, dzięki czemu Honor6 ma zrewolucjonizować rynek mobilny.
Nadesłał:
Mondaypr
|
Komentarze (0)