Firma » Bankowość
Studenci poznają technobanking dzięki Getin Noble Bankowi
- Dzisiejsi konsumenci są przyzwyczajeni do technologizacji rzeczywistości i wobec tego oczekują od swojego banku dostarczania nowoczesnych rozwiązań, bo tylko takie coraz częściej odpowiadają ich potrzebom. Dla instytucji finansowych oznacza to wejście w erę technobankingu – przekonywali słuchaczy Adam Grzyb, Marta Dałkiewicz i Daria Pawęda z zespołu projektowego bankowości elektronicznej Getin Noble Banku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Udział pracowników Getin Noble Banku w przedsięwzięciu na rzecz środowiska studentów wynika ze strategii spółki w kreowaniu wizerunku pracodawcy. – Jako najbardziej dynamiczny i innowacyjny bank chcemy podzielić się naszą wiedzą z tymi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy – mówi Aleksandra Penza, koordynator działań employer-brandingowych w spółce. – Jednocześnie chcemy uświadomić młodym ludziom kierunki zmian, jakie czekają polski i światowy rynek usług finansowych. Podczas najbliższych tygodni odwiedzimy jeszcze kilka prestiżowych uczelni, gdzie zainteresujemy również absolwentów zarówno rozwojem kariery w naszej firmie, jak i udziałem w praktykach dyplomowych połączonych z etapem pisania pracy magisterskiej – dodaje.
Projekt Getin Noble Banku wpisał się w uczelniane przedsięwzięcie SGH pt. Kierunek: Bank!, którego celem jest podniesienie poziomu wiedzy abiturientów na temat możliwości kariery w bankowości. Organizatorem projektu jest Niezależne Zrzeszenie Studentów.
Nadesłał:
RC2
|
Komentarze (0)