Firma » Reklama

Szczęśliwe Podwórka – pierwsza kampania społeczna na ekoplakacie

Szczęśliwe Podwórka – pierwsza kampania społeczna na ekoplakacie
Zobacz więcej zdjęć »
W listopadzie i grudniu na łódzkich nośnikach Cityboard Media prezentuje się kampania Szczęśliwe Podwórka organizowana przez Virako. To pierwsza kampania społeczna, do której propagowania wykorzystano ekoplakat – przyjazne środowisku podłoże do druku.

Szczęśliwe Podwórka to akcja społeczna, której zasadniczym celem jest propagowanie idei powstawania i istnienia świetlic podwórkowych. W ramach prowadzonej akcji realizowany jest cykl warsztatów, wycieczek i animacji dla dzieci z łódzkiej Świetlicy Podwórkowej prowadzonej przez Stowarzyszenie Centrum Wsparcia Terapeutycznego.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Świetlica opiekuje się blisko 60 dzieci m. in. pomagając im w odrabianiu lekcji, przygotowywaniu posiłków i organizowaniu czasu wolnego i stając się dla nich drugim domem. Akcja Szczęśliwe Podwórka jest dla CWT szansą na utrzymanie dotychczasowej działalności. Kampania outdoorowa realizowana na nośnikach Cityboard Media ma na celu promocję sprzedaży kalendarza „re_fresh by VIRAKO 2011” zaprojektowanego przez wybitnego, polskiego designera Janusza Kaniewskiego. Całkowity dochód ze sprzedaży kalendarza, wzbogaconego 12 osobistymi grafikami projektanta, przeznaczony jest na potrzeby akcji Szczęśliwe Podwórka. To pierwsza kampania społeczna realizowana na ekoplakacie, przyjaznym środowisku, w pełni przetwarzalnym podłożu do druku. – Ekoplakaty to najlepszy wybór, aby dbać o środowisko naturalne. Tym samym propagujemy dwa rodzaje działań odpowiedzialnych społecznie: to związane z dziećmi i to związane z naturą – komentuje wybór ekoplakatu Agnieszka Mikołajczyk z PR&Marketing Department, Virako. 

Cityboard Media - lider rynku wielkoformatowej reklamy zewnętrznej. Działa na polskim rynku od 1996 roku i przez cały okres swojego istnienia konsekwentnie utrzymuje niekwestionowaną pozycję lidera i prekursora. Posiada sieć ekskluzywnych nośników reklamowych o ogólnopolskim zasięgu. Wykorzystuje zaawansowane badania outdooru oraz narzędzia do planowania i pomiarów efektywności kampanii. Jest założycielem Instytutu Cityboard Media, będącego nowoczesną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń praktykówreklamy ze środowiskiem naukowym. Firma czterokrotnie zajęła pierwsze miejsce w ogólnej ocenie Klientów w corocznym rankingu biur reklamy outdoorowej opracowanym przez magazyn Media&Marketing Polska. W lutym 2009  otrzymała również nagrodę Impactor w kategorii Najbardziej Podziwiana Firma Out Of Home Roku.  

Dodatkowych informacji udziela: 

Agata Zawada Specjalista ds. PR Cityboard MediaMail: agata.zawada@cityboard.pl Tel: 0 22 860 66 40 wew. 145/ 0 600 900 404 Cityboard Media Sp. z o.o. Ul. Stawki 200-193 Warszawa www.cityboard.pl Anna KoperAccount ExecutiveMail: anna.koper@agencja21.pl Tel: 0 22 511 13 85 Agencja 21 ul. Brukselska 44A lok. 403-973 Warszawa www.agencja21.pl  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

agencja21

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »