Firma » Reklama
Szkolenia SEM dla firm
Celem przedsięwzięcia, realizowanego wspólnie przez Rzeczpospolitą i Bluerank, jest wprowadzenie przedsiębiorców, a także osób odpowiedzialnych za rozwój firmy i jej promocję, w zagadnienia search engine marketingu oraz przekazanie takiej wiedzy, która umożliwi im świadome podejmowanie decyzji w tym zakresie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pierwsze szkolenia dotyczyć będą dwóch obszarów - optymalizacja i pozycjonowanie serwisów WWW oraz planowanie i realizacja kampanii linków sponsorowanych.
Szkolenia mają formę wykładu połączonego z pracą warsztatową. Prowadzone są przez doświadczonych specjalistów Bluerank, odpowiedzialnych w agencji za działy SEO i PPC.
Uczestnicy dowiedzą się między innymi: jak budować wysoką pozycję w wyszukiwarce, od czego ona zależy, kiedy i w jaki sposób wykorzystywać w biznesie potencjał PPC, w jakich sytuacjach warto umieścić swoją reklamę w wyszukiwarce i jakie może to przynieść korzyści. Najbliższe szkolenia odbywają się 13 i 14 października 2010 r. w Warszawie, w siedzibie Rzeczpospolitej. Są to... SEO dla przedsiębiorców - im wyżej w wyszukiwarce, tym lepiej w biznesie! oraz Linki sponsorowane - płatna obecność marki w wyszukiwarkach internetowych.
http://www.bluerank.pl
http://www.rp.pl
Informacje na temat szkoleń
Bartłomiej Kącicki - b.kacicki@bluerank.pl lub tel. 42 632 33 29
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO - światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
Komentarze (0)