Technologie » Internet
Szkolenie z Google Analytics
Szkolenie przeznaczone jest dla marketerów zajmujących się analizą skuteczności prowadzonych działań e-marketingowych, oraz dla osób zainteresowanych podniesieniem efektywności kampanii linków sponsorowanych, a także wszystkich, którzy poprzez zastosowanie analityki sieciowej chcą prowadzić monitoring i analizę swojej witryny internetowej (zachowania użytkowników, poprawność formularzy, skuteczność e-mailingów, mierzenie konwersji, etc.).
W programie między innymi: najważniejsze zagadnienia analityki sieciowej, podstawy pracy z Google Analytics (wdrożenie i konfiguracja narzędzia), tworzenie raportów i analiza danych pozyskiwanych dzięki Google Analytics, wykorzystanie Google Analytics w pracy z Adwords (monitoring efektywności kampanii), zastosowanie Google Analytics w branży e-commerce.
Autorem i realizatorem szkolenia jest agencja serach engine marketing - Bluerank - uczestnik programu GAAC oraz certyfikowany konsultant Google (Google Analytics Authorized Consultant. Wykłady prowadzi analityk Bluerank - Tomasz Lewandowski.
Szkolenie jest jednodniowe, odbywa się w środę, 30 września br. w Łodzi. Zgłoszenia zbierane są do 25 września włącznie, pod adresem szkolenia@bluerank.pl.
Program - http://www.bluerank.pl/pdfs/agenda-szkolenia.pdf
Wykładowca - http://www.goldenline.pl/tomasz_lewandowski3
Kontakt - szkolenia@bluerank.pl
Bluerank - http://www.bluerank.pl
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Partner czołowych polskich agencji interaktywnych i domów mediowych, specjalizujący się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów (m.in. na potrzeby rynku amerykańskiego, austriackiego, fińskiego, niemieckiego, rosyjskiego, węgierskiego, UK oraz RPA) z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim (dla firm oferujących produkty sensytywne, przedstawicieli sektora turystycznego, finansowego, e-commerce i dla mediów). Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO - światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).
Ocieplenie ETICS na ETICS. Jak dobrać łączniki do termoizolacji?
Waterdrop oficjalnym partnerem turnieju Australian Open 2026
Pierniki z lukrem i czekoladą
Komentarze (0)