Firma » Reklama
TBWA PR w nowych barwach
Zobacz więcej zdjęć » |
Nasze nowe logo podkreśla, że jesteśmy częścią globalnej organizacji, jaką jest TBWA Group.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W całej grupie TBWA dominuje kolor czerwony, dlatego też srebro TBWA PR po 8 latach obecności na polskim rynku zmienia się w czerwień. Coraz więcej projektów jest obecnie realizowanych wspólnie z innymi podmiotami z grupy, komunikacja staje się coraz bardziej zintegrowana, rynek ewoluuje. Dlatego unifikacja identyfikacji wizualnej w ramach TBWA Group to jak najbardziej naturalny krok. Myślę, że to zmiana na dobre – w końcu kolor czerwony to król wszystkich kolorów, symbol życia i odwagi – powiedziała Agnieszka Szymanowska, Dyrektor Zarządzająca w agencji TBWA PR.
Nowe logo zostało wprowadzone w listopadzie 2011 roku.
Informacje o TBWA PR
Do klientów TBWA PR należą m.in.: AB Foods, Axi Immo, Empark, Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej, Pepsi Co (marka Lipton Ice Tea), Media Saturn Holding Polska (marki Media Markt, Saturn), Paul Hartmann Polska, VeriFone, Wawel S.A. Agencja świadczy usługi z zakresu public relations: relacje z mediami, organizacja wydarzeń specjalnych, zarządzanie sytuacją kryzysową, komunikacja wewnętrzna, szkolenia medialne.
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)