Technologie » Telekomunikacja
Telefon SIP i centrala telefoniczna o otwartym kodzie firmy Aastra
Zobacz więcej zdjęć » |
Aastra, jako nowoczesna firma, ma status „Digium Premier Interoperability Partner”, a w swojej działalności koncentruje się na otwartych standardach. Chcąc ułatwić programowanie instalacji telefonicznej oraz terminali, Aastra oferuje zestaw aplikacji XML o otwartym kodzie, które współpracują z dowolnym systemem Asterisk + FreePBX.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wspomniane skrypty wraz z dokumentacją są dostępne dla modeli Trixbox CE, PBX in a Flash, AsteriskNOW i Elastix. Dają prosty dostęp do zaawansowanych funkcji i czynią z telefonów SIP firmy Aastra jedno z najbardziej atrakcyjnych rozwiązań.
Wybrane przykłady zaawansowanych funkcji to: instalacja typu plug-and-play z automatycznym wykrywaniem serwera Asterisk oraz samoobsługową konfiguracją po stronie użytkownika, wizualizacja na wyświetlaczu takich funkcji jak przekazywanie połączeń, połączenia konferencyjne i poczta głosowa. Dodatkowo użytkownicy mogą korzystać z przycisku przełączania w tryb dzienny/nocny, usługi katalogowe (Asterisk, Microsoft Exchange) oraz informacje o obecności.
Uczelnia Fachhochschule FH Campus Wien – jedna z największych instalacji Asterisk w Austrii
„Uczelnia Fachhochschule FH Campus Wien, której siedziba od początku obecnego semestru znajduje się w nowych budynkach, wykorzystuje prawdopodobnie największą instalację systemu Asterisk w Austrii” – mówi Pan Horst Schönkirsch, dyrektor ds. usługi IT. „Mamy obecnie ponad 260 telefonów Aastra typu SIP i nieustająco rozszerzamy funkcjonalność naszego systemu telefonicznego. Duże wyświetlacze terminali oraz obsługa skryptów XML sprawiają, że możliwe są niemal wszystkie dające się wyobrazić zastosowania. Powodem, dla którego wybraliśmy telefony Aastra, to łatwa i intuicyjna obsługa, a także doskonała jakość dźwięku, również w trybie głośnomówiącym.”
Otwarte standardy fundamentem przyszłego sukcesu
„Otwartość to ważny element w strategii firmy Aastra” – wyjaśnia Frederic Boone, Dyrektor Generalny Aastra Technologies w Austrii. „Aastra umożliwia współpracę różnych elementów tworzących system telekomunikacyjny, dzięki czemu pomaga stworzyć bardziej elastyczne i kompletne rozwiązanie, spełniające obecne i przyszłe potrzeby, chroniące inwestycję i rosnące wraz z organizacją.” Więcej informacji na stronie: www.aastratelecom.com (Solutions / IP Telephony / XML Interface)
O Aastra Polska
Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach. Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje centrale telefoniczne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę. Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie http://www.aastra.com
Kontakt w Polsce:Tomasz ŁodzińskiDyrektor ds. SprzedażyAastra TechnologiesWarsaw Financial CentreUl. Emilii Plater 53, 10 piętro00-113 Warszawatomasz.lodzinski@aastra.comTel. +48 22 528 66 74
Kontakt dla prasy:Monday PRMagdalena SkarżyńskaTel. +48 22 48 78 421magdalena.skarzynska@mondaypr.pl
Nadesłał:
Mondaypr
|
Komentarze (0)