Firma » Reklama
Think Kong wzmacnia dział client service
Zobacz więcej zdjęć » |
- Rozwijamy się, a nowe wyzwania to także konieczność poszerzania zespołu. Jestem przekonana, że Ania będzie świetnie wspierać naszych klientów - podkreśla Marta Odrzywolska, Account Manager agencji interaktywnej Think Kong.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Anna Podolska swoje doświadczenie w marketingu i komunikacji zdobywała pracując w spółce PayTel jako specjalista ds. marketingu i sprzedaży a wcześniej w Alcatel-Lucent France jako asystentka Product Managera w dywizji Multimedia Business Unit.
Anna ukończyła studia magisterskie o profilu handel zagraniczny na Université Paris VIII. Prywatnie - interesują ją zagadnienia społeczne i polityczne, lubi się wspinać, pływać i podróżować.
Think Kong to agencja interaktywna, której obszarem specjalizacji są działania marketingowe on-line, w szczególności kampanie oparte na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, strategiczne wsparcie komunikacji marek w Internecie. Firma działa w ramach grupy skupiającej m.in. On Board Public Relations i agencję reklamową San Markos Wśród klientów Think Kong jest wiele znanych firm i organizacji: m.in. Adobe, Siemens, SOS Wioski Dziecięce, TVP, HISTORY Polska. Agencja jest też zdobywcą wielu wyróżnień - m.in. nagrody Magellan 2010. Znalazła się też wśród finalistów międzynarodowego konkursu dla agencji marketingowych „Newcomer of the Year 2010".
Więcej informacji dla mediów:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00
e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl
Komentarze (0)