Dom » Wnętrza
Tikkurila podwójnie wyróżniona Złotym Laurem Konsumenta 2018
- Nieustannie dokładamy starań, by nasze produkty w pełni odpowiadały potrzebom klientów. Dlatego to podwójne wyróżnienie, które zostało przyznane głosami samych konsumentów, jest dla nas cennym uhonorowaniem naszych wysiłków i potwierdzeniem właściwego kierunku działań. Cieszy fakt, że w tym roku otrzymaliśmy złoto - nie tylko w kategorii farb, ale i produktów do drewna. Tym bardziej, że w zakresie ochrony i dekoracji powierzchni drewnianych mamy do zaoferowania wiele ciekawych i innowacyjnych rozwiązań - mówi Karina Zawadzka, brand manager marki Tikkurila.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Laur Konsumenta to ogólnopolski konkurs, który ma na celu zbadanie opinii konsumentów i wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek spośród poszczególnych kategorii. Nagrody przyznawane są na podstawie liczby głosów oddanych w sondażach telefonicznych i internetowych. W każdej z kategorii grupa respondentów obejmuje minimum 1000 osób.
Nadesłał:
PractumConsulting
|
Komentarze (0)