Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

TRAVEL 2012 - Grudzień

Zobacz więcej zdjęć »
Grudzień to odpowiedni czas na podsumowanie naszych reporterskich podróży po Polsce z ostatnich dwunastu miesięcy. Podczas tego roku kamera Travel Channel dotarła do wielu ciekawych zakątków i atrakcji turystycznych.

Do tych najbardziej zdumiewających powrócimy wraz z Michałem Borejko w najbliższym odcinku Travel 2012.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Tegoroczną wędrówkę po Polsce rozpoczęliśmy od wizyty w Kopalni Soli w Wieliczce – miejsca podziwianego przez miliony turystów z całego świata. Michał Borejko przeprowadził nas przez podziemne jeziora i korytarze, odsłaniając ich najgłębsze tajemnice i legendy. Z kolei w lutym wybraliśmy się na Podlasie, gdzie w gościnnej Zagrodzie Kuwasy podglądaliśmy proces pieczenia tradycyjnego sękacza. W marcu byliśmy gośćmi wspaniałego zamku w Ogrodzieńcu, jednej z historycznych warowni na Szlaku Orlich Gniazd, położonej na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Miesiąc później przedstawiliśmy relację z największej imprezy podróżniczej w Polsce, czyli odbywających się w Gdyni "Kolosów". Przy okazji rozejrzeliśmy się też po gdyńskich atrakcjach turystycznych. Następnie przyszedł czas na miejsce, które szczególnie kochają dzieci - Europejskie Centrum Bajki w Pacanowie. Spotkaliśmy tam samego Koziołka Matołka, a także inne bajkowe postaci. W czerwcu z okazji Euro 2012, a właściwie trochę na przekór tej imprezie, zachęcaliśmy do zwiedzania ciekawych okolic miast, w których odbywały się mecze: Warszawy, Wrocławia, Poznania i Gdańska. Podczas kolejnej wyprawy dotarliśmy do zachwycającego Pałacu Zamojskich w Kozłówce, gdzie przy okazji odwiedziliśmy też jedyną w Polsce Galerię Sztuki Socrealizmu, a z myślą o dzieciach daliśmy się zaczarować na otwartej w tym roku Farmie Iluzji. Latem zwiedziliśmy Słupsk oraz nadmorskie okolice Ustki i "Krainy w kratę", a we wrześniu gościliśmy w Bydgoszczy. Bardzo podobało nam się piękniejące miasto, a wielkie wrażenie wywarło "Exploseum" – niezwykłe, multimedialne muzeum w dawnych zakładach zbrojeniowych w podbydgoskim lesie. W kolejnym odcinku wybraliśmy się szlakiem winnic Małopolskiego Przełomu Wisły w okolicach Kazimierza i Janowca. Odkryliśmy, że enoturystyka w Polsce rozwija się i staje coraz popularniejszym sposobem na poznawanie ciekawych miejsc oraz skosztowanie polskich win. I wreszcie w listopadowym odcinku odkrywaliśmy atrakcje dla dzieci przygotowane przez krakowskie Muzeum Lotnictwa Polskiego, Muzeum Narodowe, a także przez łódzkie Muzeum Animacji Se-ma-for.

W grudniowym odcinku nie zabraknie również wypraw do odległych zakątków Europy. Gareth Davis na nowo odkryje włoskie miasta: Neapol oraz Sorrento, a Julie Peasgood będzie podziwiać białe budynki na greckiej wyspie Mykonos. Serdecznie zapraszamy!

Na premierowy odcinek  „Travel 2012  – grudzień” zapraszamy 3 grudnia o godz. 19:30 Więcej na stronie www.travelchanneltv.pl

Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.