Technologie » Internet

Trend Micro i Radialpoint ogłaszają sojusz strategiczny

Firmy będą tworzyć, promować i dystrybuować oprogramowanie oraz usługi na całym świecie. Pierwszym użytkownikiem nowego produktu, Managed Internet Security, będzie brytyjska firma Virgin Media.

Warszawa – 16 marca 2011 – Firmy Trend Micro Incorporated oraz Radialpoint zawarły sojusz mający na celu rozwój, promocję i sprzedaż nowych usług bezpieczeństwa internetowego i ochrony danych. Oferta firm adresowana jest do dostawców usług z całego świata. Trend Micro to światowy lider w dziedzinie bezpieczeństwa internetowego, zaś Radialpoint to czołowy dostawca rozwiązań związanych z koncepcją Cyfrowego Domu (ang. Digital Home) przeznaczonych dla konsumenckich marek technologicznych

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Sojusz zapewni korzyści biznesowe dostawcom usług, którzy starają się odpowiedzieć na rosnące zainteresowanie konsumentów problemem zapewnienia bezpieczeństwa Cyfrowym Domom. Dzięki integracji możliwości firmy Trend Micro z kompleksową platformą usług przeznaczonych dla Cyfrowego Domu (Digital Home Services Platform) firmy Radialpoint, dostawcy usług zyskają zaawansowane narzędzie, które pomoże ich klientom w zarządzaniu oraz ochronie urządzeń, łączności i treści. 

 

Pierwsze rozwiązanie oferowane w ramach nowego sojuszu nosi nazwę Managed Internet Security. Integruje ono wiodące biznesowe rozwiązanie Trend Micro™ Titanium™ Maximum Security z platformą Digital Home Services firmy Radialpoint. Trend Micro wykorzysta platformę Radialpoint do dystrybucji konsumenckich rozwiązań zabezpieczających za pośrednictwem dostawców usług internetowych, co zapewni unikatowe korzyści zarówno samym dostawcom, jak i ich klientom.

Firma Radialpoint poinformowała również, że Virgin Media Inc. będzie pierwszym użytkownikiem Managed Internet Security. Virgin Media to czołowy dostawca usług łączności szerokopasmowej, telewizji, telefonii komórkowej i stacjonarnej w Wielkiej Brytanii, który dostarcza do ponad połowy brytyjskich domów połączenia szerokopasmowe o szybkości sięgającej 100 Mb/s.

“Jesteśmy bardzo zadowoleni z włączenia siły rozwiązań zabezpieczających firmy Trend Micro jako ważnego składnika usług z zakresu Digital Home oferowanym naszych klientom” – mówi Jon James, Executive Director of Broadband w Virgin Media. „Technologie zabezpieczające firmy Trend Micro umożliwiają naszym klientom czerpanie korzyści z najlepszych rozwiązań bazujących na chmurze i chroniących przed zagrożeniami pochodzącymi z internetu. Platforma Digital Home firmy Radialpoint zapewnia zaś wyjątkowy firmie Virgin Media wyjątkową możliwość zwiększenia zysków i dostarczenia zintegrowanych usług, które zwiększają satysfakcję klientów”  

 „Firma Radialpoint opracowała jedne z najbardziej udanych na świecie programów usług przeznaczonych dla Cyfrowego Domu. Było to możliwe dzięki innowacyjnej platformie dostarczania usług oraz dekadzie działania na rynku” - mówi Wael Mohamed, EVP ds. sojuszy globalnych w Trend Micro. – „Sojusz umożliwi dostawcom usług internetowym wykorzystanie najlepszych rozwiązań bezpieczeństwa internetowego oferowanych przez firmę Trend Micro oraz najwyższej klasy platformę usług zarządzanych firmy Radialpoint. Zapewni to bezpieczeństwo ich klientom, a jednocześnie pozwoli na ścisłą integrację z systemami CRM dostawców usług internetowych. Wykorzystanie nowego rozwiązania zmaksymalizuje rentowność poprzez niższe koszty obsługi i zwiększenie średniego przychodu na użytkownika”.

 

Firma Radialpoint kontynuuje dostarczanie usług, na które zapotrzebowanie zgłaszają konsumenci. Jednocześnie pomaga dostawcom w rozwijaniu nowych i już istniejących źródeł przychodów oraz zwiększaniu lojalności klientów. Sojusz zintegruje technologię bezpieczeństwa Trend Micro z rosnącym ekosystemem usług przeznaczonych dla Cyfrowego Domu firmy Radialpoint. Bezkonkurencyjna platforma technologiczna Radialpoint pozwala firmom telekomunikacyjnym, operatorom telewizji kablowej, detalistom, producentom OEM oraz innym konsumenckim markom technologicznym spełniać wszystkie potrzeby klientów w zakresie technologii cyfrowego domu, włączając w to kupno, instalację, użytkowanie, konserwację, ochronę, tworzenie zapasowych kopii danych, wsparcie techniczne i naprawy. Kluczowym elementem tego zakresu usług są zaawansowane usługi bezpieczeństwa.

 

„Konsumenckie marki technologiczne dostrzegają duży rynkowy potencjał w dostarczaniu prostych i skutecznych rozwiązań do zarządzania, ochrony i wspierania podłączonych do sieci domów oraz cyfrowego stylu życia” - mówi Michael Wexler, wiceprezes ds. rozwiązań DHS w Radialpoint. – „Nieustannie szukamy wiodących usług konsumenckich w celu zintegrowania ich z naszymi programami Digital Home Services. Cieszymy się, że dzięki sojuszowi z Trend Micro będziemy mogli zaoferować klientom technologie tej firmy”.

 

Informacje o rozwiązaniu Managed Internet Security firmy Trend Micro

Konsumenci używający rozwiązania Managed Internet Security firmy Trend Micro zyskują najlepszą w branży jakość usług Trend Micro oraz udoskonalony, intuicyjny interfejs użytkownika. Rozwiązanie Managed Internet Security zawiera funkcje, które zapewniają bezpieczeństwo użytkownikom sieci, takie jak ochrona przed złośliwym oprogramowaniem, ochrona przed zagrożeniami internetowymi, ulepszony firewall, kontrola prywatności, ochrona sieci Wi-Fi, oczyszczanie komputera, kontrola rodzicielska, reputacja stron internetowych oraz bezpieczne usuwanie plików. Rozwiązanie Managed Internet Security wykorzystuje technologię Trend Micro, która nie spowalnia komputerów użytkowników i która według raportu NSS Labs zapewnia najlepszą ochronę przed zagrożeniami pochodzącymi z sieci WWW („Endpoint Protection Products Test Report for Socially Engineered Malware”, październik 2010 r.). Ta usługa bezpieczeństwa internetowego i ochrony danych stanowi część zintegrowanej, kompleksowej platformy usług Cyfrowego Domu oferowanej przez Radialpoint. 

 

Korzyści dla dostawców usług to m.in. nacisk na biznesowe wyniki dostawcy; niższy łączny koszt użytkowania (TCO) dzięki integracji zarządzania abonentami z systemem CRM dostawcy; maksymalizacja średniego przychodu na użytkownika (ARPU) dzięki konfigurowalności wyjątkowej oferty; wysoki komfort użytkowania zwiększający rozpoznawalność marki, co wzmacnia zaangażowanie abonentów; oraz możliwości sprzedaży droższych produktów poprzez rozszerzalność usług konsumenckich i marketing bezpośredni.

 

Korzyści dla konsumentów to m.in. łatwa, komfortowa obsługa oraz wsparcie dostarczane przez zaufaną markę (dostawcę usług); jedno źródło usług Cyfrowego Domu (jeden punkt obsługi); oraz najlepsze w swojej klasie usługi konsumenckie wybrane przez dostawcę usług.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Mondaypr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »