Firma » Reklama
TWÓJ PLAN NA FUN – LETNIA KAMPANIA MIRINDY
Zobacz więcej zdjęć » |
1 sierpnia rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki Mirinda, której hasłem przewodnim jest „Twój plan na FUN”. Zabawny spot reklamowy, będący głównym elementem działań marketingowych, ma zachęcić konsumentów do realizowania najbardziej odjazdowych pomysłów na FUN z Mirindą w roli głównej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Adgar ma kierownika sprzedaży usług przechowywania danych w swojej serwerowni
- Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
- Kampania informacyjna programu "Wiem, co wybieram" ponownie z Clear Channel
- Richard Clare zostanie uhonorowanynagrodą 2012 CEEQA Lifetime Achievement Award
W ramach ogólnopolskiej kampanii, prowadzone będą działania w telewizji, kinach, mediach społecznościowych, na portalach internetowych, kanałach VOD oraz prasie handlowej.
Za przygotowanie i adaptację reklamy telewizyjnej odpowiada agencja BBDO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań w Internecie opracowała agencja Digital One, a wsparcie public relations kampanii zapewnia Questia.
Mirinda wyzwala kreatywność!
Od 1 sierpnia w ramach kampanii reklamowej w wybranych stacjach telewizyjnych, na portalach internetowych, na YouTube oraz na platformach oferujących telewizję na żądanie będzie emitowany 30-sekundowy dowcipny spot reklamujący Mirindę. Młodzi bohaterowie reklamy otrzymują do wykonania mega nudne zadanie, jednak po wypiciu Mirindy do głowy przychodzi im odjechany plan na fun! Aby zobaczyć jego zaskakujący efekt koniecznie trzeba obejrzeć spot reklamowy, który jest dostępny pod linkiem: http://youtu.be/ljNi48QmoUk
„Nowa kampania pokazuje, że Mirinda to nie tylko wspaniały owocowy smak i bąbelki, ale również inspiracja do świetnej zabawy i szalonych pomysłów. Mamy nadzieję, że kampania zachęci ludzi do tego, by nawet w najnudniejszych sytuacjach mieli swój własny plan na fun zainspirowany eksplozją pomarańczowego smaku Mirindy” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager marek Mirinda, 7UP i Mountain Dew.
Twój Plan na Fun – konkurs dla konsumentów!
W ramach działań marketingowych na profilu Mirinda Polska na Facebooku już wkrótce ruszy konkurs dla fanów pomarańczowego napoju. W czasie jej trwania użytkownicy będą mogli wykazać się pomysłowością inspirowaną soczystym smakiem Mirindy. Autorzy najbardziej zabawnych pomysłów otrzymają atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa 6 tygodni.
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2013 roku ponad 66 mld dolarów amerykańskich.
W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose”, co oznacza, że firma koncentruje się na osiąganiu wysokich wyników finansowych, jednocześnie dbając o zrównoważony wzrost. Zgodnie z filozofią „Performance with Purpose”, PepsiCo oferuje szeroki wybór produktów żywnościowych i napojów, od przekąsek po produkty o profilu prozdrowotnym, poszukuje innowacyjnych sposobów pozwalających ograniczać wpływ swojej działalności na środowisko oraz zmniejszać koszty operacyjne, firma zapewnia bezpieczne i sprzyjające warunki pracy wszystkim swoim pracowników na świecie, a także szanuje, wspiera i inwestuje w rozwój społeczności lokalnych, w których prowadzi działalność. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com
Komentarze (0)