Firma » Biura

Tysiące połączeń jednocześnie, AI i 99,8% rozpoznawania mowy. Robot głosowy UniTalk już w Polsce

Platforma dla komunikacji biznesowej UniTalk przedstawia Robota głosowego, wielofunkcyjną technologię do automatyzacji komunikacji telefonicznej dla firm opartą na sztucznej inteligencji (AI).

Robot głosowy od UniTalk może jednocześnie wykonywać lub odbierać tysiące połączeń telefonicznych, rozpoznawać 99,8% ludzkiej mowy, porozumiewać się w ponad 100 językach i prowadzić dialog według określonego skryptu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Duża ilość ustawień i opcji sprawia, że Robot brzmi i zachowuje się jak człowiek, a zgodnie z wynikami testów przeprowadzonych przez firmę, ponad 92% osób nie odróżnia dialogu z Robotem głosowym od komunikacji na żywo. Budując rozmowę w oparciu o zaprojektowane wcześniej skrypty, Robot reaguje elastycznie, imitując ludzkie zachowanie: robi pauzy, wyjaśnia prośby, zmienia kierunek rozmowy itp.

Ponadto Robot potrafi naśladować typowe działania operatora, wypowiadając standardowe czynności pracownika, na przykład mówiąc: "chwileczkę, zapisuję to", lub "proszę poczekać, skonsultuję się ze specjalistami z odpowiedniego działu", itp.  

Do zadań biznesowych, które może skutecznie wykonywać Robot głosowy od UniTalk, należą: odbieranie i obsługa zamówień, umawianie spotkań, rejestracja zgłoszeń, przetwarzanie i odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania, wyjaśnianie szczegółów lub przypomnienia, różnego rodzaju badania itp. Według statystyk wdrożenie tej technologii pozwala zaoszczędzić około 57% zasobów na komunikacji i spersonalizować podejście do każdego klienta.

Poza tym, dzięki wielojęzyczności, Robot głosowy otwiera zupełnie nowe perspektywy dla ulepszenia komunikacji i rozwoju biznesu międzynarodowego.  Robot może również stać się niedrogim i skutecznym narzędziem do badań biznesowych i testowania hipotez.

Co więcej, AI i gotowe integracje Robota głosowego z większością istniejących na rynku systemów CRM pozwolą firmom zbierać i strukturyzować informacje o połączeniach telefonicznych, rejestrować i przechowywać nagrania rozmów, dla dalszej analizy i głębszego poznania swoich klientów.  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

UniTalk

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »