Firma » Biznes
Udany kwartał Liberty Direct
O 45 proc. urosła ponadto liczba ubezpieczanych przez firmę pojazdów przekraczając 402 tys. Gros składki zebranej przez ubezpieczyciela pochodzi ze sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Firma współpracuje już z 4 tys. agentów i 3 tys. komisów w całej Polsce.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przypis składki Liberty Direct z OC komunikacyjnego zwiększył się o 51%, a z tytułu Autocasco o 8%. Wysoki wzrost firma zanotowała również w przypadku NNW (40%) oraz Assistance (40%).
„Pomimo silnego spowolnienia na rynku ubezpieczeń majątkowych po III kwartale osiągnęliśmy wysoką dynamikę wzrostu. Udany kwartał to zasługa modelu operacyjnego Liberty Direct obejmującego wielokanałową sprzedaż, zaawansowaną taryfikację i ocenę ryzyka, oraz efektywne zarządzanie procesami operacyjnymi. Za sukcesem Liberty Direct na wszystkich wymienionych polach stoi ponadto ponadprzeciętne zaangażowanie pracowników, które znalazło wyraz w tytule Najlepszego Pracodawcy, przyznanym przez firmę doradczą AON Hewitt.” – komentuje Michał Kwieciński, Dyrektor Generalny Liberty Direct.
Osiągnięcia Liberty Direct doceniają zewnętrzni eksperci oraz Klienci. W ostatnich miesiącach firma otrzymała godło „Dbamy o jakość obsługi 2012” przyznawane na podstawie badania mystery shopping oraz nagrodę Laur Konsumenta Odkrycie Roku 2012 za ubezpieczenie Autocasco Standard przyznawaną przez Klientów w ogólnopolskim plebiscycie.
„W minionym kwartale koncentrowaliśmy się na rozwoju sprzedaży poprzez multiagencje. Dzięki odpowiedniej alokacji wydatków reklamowych pomiędzy telewizję, portale internetowe oraz porównywarki utrzymujemy przy tym wysoką sprzedaż w kanale directowym. W działaniach marketingowych kontynuujemy tradycyjne kampanie reklamowe korzystając równocześnie z innowacyjnych rozwiązań takich jak crowdsourcing, czy QR kody. Jako pierwsza firma ubezpieczeniowa na rynku wykorzystaliśmy te narzędzia w działaniach reklamowych” – podsumowuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Librety Direct. „Wysoka dynamika sprzedaży to również wynik podjęcia dobrych decyzji pricingowych i underwritingowych. Dzięki integracji z bazą UFG przy ich podejmowaniu bierzemy pod uwagę kilkanaście czynników. Na ich podstawie precyzyjnie określamy ryzyko i dostosowujemy składki do bieżącej elastyczności klientów” – dodaje Karski.
III kwartał z pozytywnym wynikiem zamknęła również Liberty Mutual Holding Company Inc., do której należy Liberty Direct. Wraz ze spółkami zależnymi Grupa wypracowała w III kwartale br. zysk netto w wysokości 465 milionów dolarów oraz 1,1 miliarda dolarów po III kwartałach br. Tym samym w III kwartale br. firma zwiększyła zysk o 577 milionów dolarów, oraz o 990 milionów dolarów po III kwartałach br., w porównaniu do analogicznych okresów 2011 roku.
Dodatkowe informacje na temat firmy są dostępne na www.libertydirect.pl.
__________________________________________________________________________________________
Liberty Direct to firma ubezpieczeniowa należąca do międzynarodowej Grupy Liberty Mutual Insurance, oferująca usługi dla Klientów indywidualnych oraz małych przedsiębiorstw. Jej oferta obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń majątkowych – komunikacyjnych oraz mieszkaniowych. Sieć dystrybucji produktów firmy obejmuje ponad 400 multiagencji, kanały bezpośrednie - internet i telefon oraz bancassurance. Strategia Liberty Direct zakłada osiągnięcie pozycji lidera w zakresie jakości obsługi Klienta. Dzięki dynamicznemu rozwojowi w 2011 roku Liberty wypracowała 202,9 mln PLN składki brutto osiągając jeden z najwyższych wzrostów na rynku. Z usług firmy skorzystało już ponad 400 tys. Klientów. Liberty Direct jest obecna w Polsce od 5 lat.
www.libertydirect.pl
Liberty Mutual Insurance jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 26 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 84 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual Insurance oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Liberty Mutual Insurance są ubezpieczenia komunikacyjne dla Klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie Klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual Insurance obecna jest w Portugalii, Irlandii, Turcji, Hiszpanii, Polsce, a także w Rosji. W sierpniu br. firma ogłosiła ponadto otwarcie oddziału w piątej prowincji Chin – Shandong.
www.libertymutual.com
Nadesłał:
Liberty Direct
|
Komentarze (0)