Dom » Budownictwo

Unibud zmienił markę na DAN-WOOD HOUSE

Unibud zmienił markę na DAN-WOOD HOUSE
Zobacz więcej zdjęć »
W środę, 7 maja 2008 roku podlaska spółka BUDIMEX DANWOOD z Bielska Podlaskiego – która od 13 lat oferuje gotowe domy jednorodzinne w Polsce i na kilkunastu rynkach europejskich – wyprodukowała już dwutysięczny dom.

BUDIMEX DANWOOD Sp. z o.o. to nowa nazwa spółki Unibud, która jest częścią największego polskiego koncernu budowlanego - Budimex. Zmiana nazwy firmy nastąpiła od początku maja 2008 roku. Jednocześnie spółka wprowadziła jednolitą markę oferowanych przez siebie domów: DAN-WOOD HOUSE.

Rebranding wynika z nowej strategii marketingowej, która ma na celu stosowanie jednej i tej samej marki dla wszystkich rynków europejskich. Domy oferowane przez Unibud są bowiem już od lat rozpoznawalne pod marką DAN-WOOD HOUSE w kilkunastu krajach Europy.

BUDIMEX-DANWOOD jest producentem jednorodzinnych domów prefabrykowanych w systemie konstrukcji drewnianej. Swoją ofertę rozwija od 1995 roku, od prawie 13 lat. W tym czasie firma zyskała już 2000 klientów. Największą liczbę domów prefabrykowanych DAN-WOOD HOUSE sprzedano na rynkach: niemieckim (1628), polskim (229), brytyjskim (50), austriackim (40) oraz irlandzkim (24).

Oferta DAN-WOOD HOUSE to propozycja dla klientów indywidualnych, którzy są zainteresowani zakupem gotowych domów jednorodzinnych (a także wielorodzinnych). Są to budynki montowane z gotowych elementów, produkowanych w fabryce w Bielsku Podlaskim, których podstawowym budulcem jest naturalne drewno wysokiej jakości z polskich lasów.

Oferta DAN-WOOD HOUSE obejmuje gotowe domy w dwóch liniach projektowych. Seria City - to rozwiązanie dla klientów szukających przestronnych, ale niedrogich domów. Linia Vision - to wille dla wymagających klientów, oczekujących komfortu, dużej przestrzeni i luksusu.

W obu liniach zaproponowano około 100 gotowych projektów, jednak DAN-WOOD HOUSE zachęca swoich klientów do wprowadzania indywidualnych rozwiązań architektonicznych i modyfikacji w zakresie wystroju wnętrz. Firma opracowała własny program aranżacji wnętrz - WohnArt. Pozwala on w prosty sposób zaprojektować układ pomieszczeń, kształty sufitu, kolory ścian i wiele dodatkowych elementów domu.

DAN-WOOD HOUSE rozwija również własne nowoczesne technologie budowlane. Wśród nich wyróżnia się zewnętrzna ściana termiczna DAN-WOOD Super-Thermowand o niskim współczynniku przenikania ciepła, który wynosi 0,148 W/(m2*rok) i należy do najlepszych wskaźników osiąganych przez producentów domów montowanych z gotowych elementów. Zastosowanie tej technologii zdecydowanie obniża koszty ogrzewania domu.

Marka DAN-WOOD HOUSE została przejęta w 2002 roku od byłego duńskiego partnera polskiej spółki. Wraz z przejęciem marki rozpoczęto pracę nad rozwinięciem i udoskonaleniem technologii produkcji domów.

Poszczególne elementy budynków produkowane są w Polsce, a w dalszym etapie montowane przez własne, doświadczone zespoły specjalistów firmy. W konstrukcjach wykorzystywane są materiały budowlane renomowanych europejskich producentów. Świadectwami wysokiej jakości domów DAN-WOOD HOUSE są najwyższe niemieckie i polskie certyfikaty jakości (RAL i ISO 9001) oraz nagrody w konkursach branżowych i biznesowych.

PLANY ROZWOJU BUDIMEX DANWOOD Sp. z o.o.

Wprowadzenie jednolitej europejskiej marki DAN-WOOD HOUSE idzie w parze z systematyczną ekspansją firmy BUDIMEX DANWOOD Sp. z o.o. oraz umacnianiem jej pozycji na najważniejszych rynkach.

Najbliższe plany firmy przewidują:

  • otwarcie na terenie Polski kilku biur regionalnych do końca 2009 roku (na początek w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku); biura regionalne będą zatrudniały 2-3 pracowników merytorycznych oraz prezentowały ofertę domów i wzorcowe materiały aranżacyjne, służące jako przedstawienie możliwości firmy wobec potencjalnych klientów)

  • rozwinięcie sprzedaży poprzez agentów (firmy zewnętrzne)

  • powołanie kilkuosobowego zespołu ds. rozwijania kontaktów z klientami korporacyjnymi, developerami

  • uruchomienie (do końca 2009 roku) wielojęzycznego call-center, obsługującego zarówno klientów w Polsce, jak również udzielającego wsparcia i doradztwa w językach niemieckim i angielskim klientom zagranicznym

  • rozwój systemu szkoleń dla sprzedawców w Niemczech, Wielkiej Brytanii i w Polsce, prowadzonych przez profesjonalne i wyspecjalizowane, międzynarodowe firmy konsultingowe (techniki sprzedaży, marketing, psychologia)

  • intensywne szkolenia wewnętrzne z zakresu wiedzy o domach, projektach, technologiach oraz materiałach wykorzystywanych w domach DAN-WOOD HOUSE.

  • uruchomienie w 2008 r. filii BUDIMEX DANWOOD Sp. z o.o. w Białymstoku, gdzie pracę rozpocznie część personelu dojeżdżającego obecnie z tego miasta do Bielska Podlaskiego

  • wyraźne zwiększenie przychodów z rynku polskiego, a w konsekwencji zwiększenie produkcji oraz zatrudnienia w siedzibie firmy w Bielsku Podlaskim oraz przedstawicielstwach regionalnych.


Kontakt dla mediów:

Renata Wrona, tel. 0 601 331 016

Kinga Niżewska, tel. 0 601 143 403

tel. (22) 825 49 15, (22) 825 72 76

danwood@kamodus.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KaMODUS www.kamodus.pl
http://www.kamodus.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Za 2 dni:
XXVIII edycja festiwalu Sounds of the Dolomites w górach Trentino we Włoszech
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »