Dom » Budownictwo

URSA dla Klienta

URSA dla Klienta
Zobacz więcej zdjęć »
URSA Polska Sp. z o. o. otrzymała Srebrny Laur Klienta 2008 w kategorii „Materiały Termoizolacyjne” w konkursie zorganizowanym po raz czwarty przez Grupę Media Partner we współpracy z Instytutem Gallupa, na najpopularniejsze na polskim rynku marki, produkty i usługi.

URSA Polska jest jedynym producentem wełny szklanej, który został wyróżniony tą prestiżową nagrodą. Nagrodzone w konkursie „Laur Klienta 2008” firmy oraz ich produkty i usługi wyłonione zostały na podstawie badań polskiego rynku konsumenckiego. Badania te przeprowadzono za pomocą sondażu telefonicznego i e-mailowego oraz poprzez ankietowania bezpośrednie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Badania były prowadzone cyklicznie od stycznia do czerwca, a liczba respondentów wyniosła ok. 1000 osób. Pytania w ankietach miały charakter otwarty, w związku z tym badani sami musieli wskazać markę, która ich zdaniem była najlepsza w danej kategorii.

Przeprowadzone badania pozwoliły wyłonić najbardziej uznane przez Polaków marki, usługi i produkty. Oceniana była przede wszystkim jakość produktów, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.

Grupa Media Partner jest wydawcą m.in. dodatku do „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o Biznesie” oraz dodatku do ”Gazety Wyborczej” – „Przegląd Gospodarczy EXTRA”.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

danielom

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »