Technologie » Komputery
Verint zdobywcą licznych nagród
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zestawienie „100 najbardziej liczących się firm w zarządzaniu wiedzą” przygotowane przez KMWorld
Już czwarty rok z rzędu magazyn KMWorld uwzględnił firmę Verint w swoim zestawieniu. Ranking uwzględnia przedsiębiorstwa, które tworzą nowe rynki, usprawniają istniejące lub wyznaczają na nich nowe standardy, jak również przedsiębiorstwa cechujące się innowacyjnością i elastycznością w zakresie obsługi klienta.
Nagrody Stevie Awards w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta
Verint otrzymał nagrodę 2015 Bronze Stevie® Award w kategorii „Dostawca rozwiązań i partner technologiczny roku”. Nagroda podkreśla wkład firmy Verint w zwiększenie zaangażowania klientów, czego dowodzi przejęcie firmy KANA® Software i wprowadzenie na rynek rozwiązań Verint Engagement Analytics™. Nagrody Stevie Awards w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta są przyznawane specjalistom ds. sprzedaży, contact center, obsługi klienta i rozwoju działalności w uznaniu za ich osiągnięcia.
CRM Watchlist 2015
W opublikowanym w styczniu zestawieniu CRM Watchlist 2015 Verint został uwzględniony jako jeden ze „zwycięzców”. Zestawienie uwzględnia przedsiębiorstwa zorientowane na zaangażowanie klientów, które mają istotny wpływ na rynek. Zestawienie to zostało przygotowane przez Paula Greenberga, prezesa The 56 Group, analityka branżowego i blogera ZDNet na podstawie wyników jego dogłębnych analiz w niniejszym temacie. Według Greenberga przedsiębiorstwo uwzględnione w tym corocznym zestawieniu musi mieć istotny i trwały wpływ na rynek, na którym działa, oraz oferować swoim klientom duże korzyści.
„Produkt Roku 2015” według magazynu Internet Telephony
Rozwiązanie Verint Voice of the Customer Analytics™ otrzymało nagrodę „Produkt Roku 2015” magazynu Internet Telephony będącego własnością firmy TMC. Nagroda jest przyznawana firmom, które opracowały znakomite i innowacyjne produkty oraz usługi w dziedzinie komunikacji VoIP i IP. Rozwiązania Verint Customer Analytics umożliwiają przedsiębiorstwom gromadzenie, analizowanie i wykorzystywanie danych rynkowych, biznesowych oraz danych o klientach w różnych kanałach w celu zaspokojenia potrzeb klientów, reagowania na trendy rynkowe i wykorzystania możliwości biznesowych.
„Produkt Roku 2015” według magazynu CUSTOMER
Rozwiązanie Verint Engagement Analytics zostało uznane za „Produkt Roku 2015” przez magazyn CUSTOMER firmy TMC. Nagroda jest przyznawana za produkty przeznaczone dla branż call center, CRM i usług telefonicznych, które pozwalają usprawnić obsługę klienta i zapewniają korzyści wdrażającym je przedsiębiorstwom. Verint Engagement Analytics umożliwia gromadzenie i analizowanie informacji dotyczących kontaktów z klientami oraz ich zachowań w różnych kanałach, co zapewnia jednolity obraz obsługi klienta.
Komentarze (0)