Firma » Biznes

Viessmann laureatem Teraz Polska

Viessmann laureatem Teraz Polska
Zobacz więcej zdjęć »
24-godzinny program opieki technicznej firmy Viessmann został nagrodzony statuetką i tytułem Teraz Polska w kategorii usługi. Nowoczesny sposób podejścia do obsługi klienta, dbałość o komfort i bezpieczeństwo użytkowników systemów grzewczych Viessmann zostały docenione przez kapitułę konkursu.

Firma Viessmann - producent nowoczesnych systemów grzewczych, znalazła się w gronie laureatów XX Edycji Konkursu Teraz Polska.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

24 maja w Belwederze w Warszawie z rąk Marszałka Sejmu RP Bronisława Komorowskiego Roland Krause - Prezes Zarządu Viessmann, odebrał tytuł Teraz Polska, który został przyznany firmie za 24- godzinny program opieki technicznej. Wręczenie samych statuetek odbyło się tego samego dnia podczas Koncertu Galowego „Teraz Polska" w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Viessmann został zwycięzcą w kategorii usługi. Przyznana nagroda jest ukoronowaniem działalności w zakresie oferowanych usług będących wyznacznikiem najwyższych standardów obsługi klientów w branży grzewczej oraz branży budowlanej. Jest wyróżnikiem dla jedynej firmy w tym segmencie biznesu. Firma Viessmann już po raz drugi znalazła się w gonie laureatów Teraz Polska. W 2009 roku kapituła wyróżniła Policealną Szkołę Nowoczesnych Technik Grzewczych Akademii Viessmann w kategorii innowacje.

Dbałość o najwyższą jakość oferowanych produktów oraz usług jest priorytetem firmy Viessmann. Klienci są w centrum działalności firmy. To właśnie z myślą o nich został uruchomiony 24- godzinny program opieki technicznej użytkowników produktów marki Viessmann. Na każdym etapie współpracy, począwszy od wyboru systemu grzewczego, jego zakupu, po eksploatację klienci mogą liczyć na całodobową pomoc specjalistów Viessmann. Moment sprzedaży urządzenia jest początkiem długofalowego procesu bezpośredniej opieki technicznej oferowanej klientom firmy Viessmann. Program ten obejmuje wsparcie techniczne w procesie doboru urządzenia, opiekę techniczną w zakresie pierwszego uruchomienia, opiekę serwisową w okresie trwania gwarancji oraz wsparcie serwisowe w następnych latach użytkowania urządzenia.

Każdy klient firmy Viessmann może w dowolnej chwili skorzystać z 24- godzinnej, dostępnej przez 7 dni w tygodniu, opieki technicznej. Dzwoniąc pod specjalny numer infolinii ( 801 0 801 24 ), który jest dostępny na stronie internetowej www.viessmann.pl, klienci otrzymają wszystkie niezbędne informacje oraz wsparcie w razie ewentualnych niedogodności związanych z pracą systemu grzewczego. Specjalnie przeszkoleni konsultanci infolinii mają gruntowną wiedzę dotyczącą budowy, mechanizmów działania oraz użytkowania urządzeń grzewczych Viessmann. Dzięki temu klienci mogą liczyć na szybką i fachową poradę. Jeżeli jednak okaże się, że niezbędne jest bezpośrednie działanie u klienta, konsultanci infolinii w jak najkrótszym czasie organizują przyjazd ekipy serwisowej.

24- godzinny program opieki technicznej Viessmann realizowany jest w oparciu o 24- godzinną infolinię serwisową, platformę internetową www.viessmann-serwis.pl, 24- godzinny dyżur Sieci Firm Serwisowych oraz centralny magazyn części zamiennych. Viessmann współpracuje z wyselekcjonowanymi Firmami Serwisowymi z całej Polski, dzięki czemu jest możliwe szybkie dotarcie do klientów, bez względu na dzień i godzinę. Ciągła wymiana doświadczeń pomiędzy firmą Viessmann, a serwisantami, realizowana poprzez cykliczne szkolenia i bezpośrednie konsultacje, stanowi najwyższą jakość w zakresie oferowanej wiedzy techniczno serwisowej. Viessmann udziela gwarancji nie tylko na produkty, ale również na oferowane usługi. Świadczenia dokonywane w okresie gwarancji są bezpłatne i mają odzwierciedlenie w przedłużeniu gwarancji. Z kolei każda usługa eksploatacyjna lub wykonana po okresie gwarancji na dane urządzenie, posiada zabezpieczenie gwarancyjne w zakresie wymienionych części na (2 lata) oraz wykonanej usługi w okresie 6 miesięcy.

Wszystkie dane dotyczące usterek, a także niedogodności związanych z użytkowaniem systemów grzewczych, które są zgłaszane pracownikom infolinii, są dokładnie analizowane przez firmę Viessmann. Informacje te, wraz z analizami przyczyn reklamacji oraz sposobami ich rozwiązywania, trafiają do bazy TIP- Technik Informations i Der Technische Dienst Informiert. Są one niezwykle cennym źródłem wiedzy dla działu konstrukcyjnego Viessmann, który nieustannie może pracować nad udoskonalaniem urządzeń, które będą spełniały oczekiwania klientów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Tyskacz

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »