Firma » Reklama
Viessmann - najbardziej znany wśród konsumentów
Zobacz więcej zdjęć » |
Firma Viessmann została doceniona „Laurem Konsumenta 2009” za bogatą paletę innowacyjnych systemów grzewczych, które w efektywny sposób dostarczają energię cieplną, bez nadmiernej eksploatacji surowców energetycznych, środowiska naturalnego, a także kieszeni.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Troska o najwyższą jakość produktów, a także fachowa obsługa i doradztwo zostały docenione przez konsumentów.Ponieważ wyboru dokonują sami klienci, nagroda w konkursie odzwierciedla tendencje na rynku i jest potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie i marce.
„Laur Konsumenta” to największy program konsumencki w kraju, który corocznie wyłania najpopularniejsze produkty i usługi spośród 300 kategorii. O tym, kto otrzyma nagrodę, decyduje ogólnopolski sondaż przeprowadzony wśród gospodarstw domowych, przedsiębiorstw, a także wśród konsumentów indywidualnych. Przeprowadzone badania miały na celu określenie poziomu popularności i rozpoznawalności produktów i usług. Podobnie jak w poprzednich latach, ankieterów interesowała przede wszystkim znajomość marki i podstawowe opinie na jej temat. Posłużyły one w przygotowaniu listy zwycięzców, którzy zdobyli „Laur Konsumenta 2009” w swojej dziedzinie.
Nadesłał:
Tyskacz
|
Komentarze (0)