Firma » Biznes
Vobis wybiera markę Black Point
Zobacz więcej zdjęć » |
Black Point z siecią sklepów komputerowych Vobis współpracuje od niespełna 10 lat. W tym roku sieć Vobis zdecydowała się zatrzymać u siebie tylko jednego dostawcę z branży materiałów alternatywnych i będą to produkty Black Pointa.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na mocy podpisanego porozumienia na 2011 rok, dotyczącego wsparcia sprzedaży w salonach Vobis, wzrośnie ekspozycja marki i produktów polskiego producenta. Atramenty i tonery Black Pointa będą dostępne w ponad 200 salonach sieci w całej Polsce, a także za pośrednictwem należącego do Vobisu sklepu internetowego.
- Zacieśnienie współpracy z Vobisem oznacza, że produkty marki Black Point to w tej chwili najlepsze dostępne na rynku alternatywne materiały do druku, które dzięki swojej jakości, wydajności i niezawodności wygrywają z konkurencją - mówi Kamila Yamasaki, prezes Black Point S.A.
Producent szacuje potencjał kontraktu z siecią Vobis w roku 2011 na poziomie 2,4 mln zł, co stanowi znaczny przyrost w stosunku do obrotu zanotowanego w roku 2010.
Black Point jest w tej chwili jednym największych w Polsce producentów alternatywnych materiałów do druku. Swoje tusze, tonery, ale i papier fotograficzny eksportuje do Czech, na Słowację i Węgry oraz do krajów nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia).
Nadesłał:
Profitcomms
|
Komentarze (0)