Firma » Reklama

Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Voice Contact Center należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego
Zobacz więcej zdjęć »
12 marca Voice Contact Center został przyjęty do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Decyzję w tej sprawie Zarząd SMB podjął jednogłośnie.

- Członkowie SMB identyfikują się z najwyższą jakością i szczególną troską o przestrzeganie zasad etycznego profesjonalizmu oraz faktycznie działają według tych zasad. W tym sensie jesteśmy organizacją ekskluzywną. Jeśli ktoś spełnia najwyższe standardy, chętnie witamy go swoim gronie - mówi Piotr Pokrzywa, Dyrektor Generalny SMB.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Voice Contact Center zapewnia najwyższą jakość obsługi Klienta, która stanowi o przewadze konkurencyjnej Zleceniodawców. Dlatego przystąpienie do SMB było naturalnym krokiem w rozwoju firmy. - Osoby tworzące Voice Contact Center przez lata współtworzyły wiodące firmy call / contact center w Polsce, które są już zrzeszone w SMB. W tym czasie zebrały bardzo dużo wiedzy, wiele doświadczeń oraz pracowały zgodnie z najwyższymi standardami - podkreśla Adam Kotrych,  Prezes Zarządu Voice Contact Center. - Taki know-how to bardzo cenny kapitał i chcemy się nim dzielić, by aktywnie kształtować rynek oraz wizerunek branży call / contact center w Polsce.

W strukturze Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego Voice Contact Center należy do grupy telemarketingowej.

Voice Contact Center to spółka  outsourcingowa działająca w sektorze call / contact center, zajmująca się kompleksową obsługą Klienta poprzez wirtualne kanały komunikacji (telefon, e-mail, chat, SMS etc.). Firma wspiera swoich Zleceniodawców w zwiększaniu sprzedaży produktów i usług oraz towarzyszy im w każdej fazie „cyklu życia" Klientów: pozyskania, obsługi, podwyższania wartości i utrzymania. 

Misją firmy jest zapewnienie najwyższej jakości obsługi - jakości, która decyduje o przewadze konkurencyjnej Zleceniodawcy.

Kluczową kadrę stanowią najlepsi eksperci outsourcingu procesów BPO - managerowie z doświadczeniem sięgającym początków usług contact center w Polsce.

Nowoczesna platforma technologiczna, w oparciu o którą Spółka prowadzi Projekty łączy wszystkie kanały interakcji z Klientem, gwarantuje efektywne wykorzystanie zasobów i pozwala na szczegółową analizę realizowanych procesów biznesowych.

Spółka rozpoczęła działalność w 2009 r.

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego to największa organizacja gospodarcza skupiająca firmy wykorzystujące w swej działalności techniki marketingu bezpośredniego, jak również agencje marketingu bezpośredniego i reklamowe, brokerów baz danych, firmy telemarketingowe, firmy wysyłkowe i katalogowe, firmy typu fulfilment oraz przedsiębiorstwa usługowe, firmy produkcyjne oraz działające w branży internetowej i nowych mediów. Celem SMB jest ustanowienie i promowanie obowiązujących w świecie standardów działania i poziomu usług oraz aktywny udział w zagwarantowaniu ich przestrzegania w celu ochrony klienta oraz rozwoju rynku. SMB jest członkiem Europejskiej Federacji Marketingu Bezpośredniego (FEDMA) oraz Międzynarodowej Federacji Marketingu Bezpośredniego (IFDMA).



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Voice Contact Center

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »