Technologie » Komputery
W panelu dyskusyjnym Brand Keynote Panel na targach CES 2012 biorą udział szefowie wiodących marek
Warszawa, 10 stycznia 2012 r. – Dziś pierwszy dzień największych na świecie targów elektroniki użytkowej Consumer Electronics Show, odbywających się w Las Vegas. CEA, organizator targów, potwierdził nazwiska najważniejszych prelegentów, pośród których są David Christopher z AT&T, Beth Comstock z General Electric, Carolyn Everson z Facebook’a, Stephen Quinn z Walmart’u, Steve Shannon z Hyundai'a oraz Keith Weed z firmy Unilever. Targi CES trwają cztery dni i zakończą się w piątek, 13 stycznia.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na Brand Keynote Panel, który odbędzie się już jutro, czyli drugiego dnia targów, w środę, 1 stycznia, o godzinie 16:00 w Las Vegas Hilton Theater, spotka się kadra kierownicza ajwiększych światowych marek, aby dyskutować na temat globalnych strategii arketingowych swoich firm. Panel będzie moderowany przez Michael’a Kassan'a, prezesa dyrektora generalnego MediaLink LLC. Od założenia firmy w 2004 roku, Kassan przeobraził ediaLink LLC w wiodącą firmę doradczą, która oferuje audyt mediom oraz firmom branży ozrywkowej i technologicznej. MediaLink LLC zaprezentuje na CES także CMO Club, nowy, kskluzywny program wprowadzający dyrektorów marketingu w tematykę mniej znanych im
obszarów przemysłu elektroniki użytkowej.
David Christopher jest dyrektorem ds. marketingu technologii mobilnych oraz rynków onsumenckich w AT&T. Zajmuje się w firmie strategiami marketingu konsumenckiego, arządzaniem produktem, strategiami sponsorskimi jak również badaniami tendencji onsumenckich.
Beth Comstock, dyrektor ds. marketingu oraz wiceprezes General Electric, nadzoruje przedaż w GE, marketing oraz funkcje komunikacyjne, a także rozwój przedsiębiorstwa inicjatywy unowocześniania rynku. Comstock jest także odpowiedzialna za działania iznesowe ukierunkowane na innowacje w obszarze ekonomii.
Carolyn Everson jest wiceprezesem ds. globalnych rozwiązań marketingowych w Facebook’u, dzie nadzoruje zespół zajmujący się ogólnoświatowymi rozwiązaniami marketingowymi. spółpracuje z najlepszymi markami na świecie, którym pomaga w wykorzystaniu
Facebook’a w celu rozwoju ich przedsiębiorstw.
Stephen Quinn został mianowany wiceprezesem oraz dyrektorem ds. marketingu Walmart U.S. w 2007 roku. Jest on odpowiedzialny za działania marketingowe Walmart’u, włączając to badania konsumenckie, strategie e-marketingowe oraz komunikację z klientem.
Steve Shannon został wiceprezesem ds. marketingu w Hyundai Motor America w kwietniu 011 roku, po przeszło 25 latach pracy w General Motors. Shannon nadzoruje wszelką działalność marketingową Hyundai’a na terenie Stanów Zjednoczonych.
Keith Weed jest dyrektorem ds. marketingu i komunikacji Unilever’a, odpowiedzialnym firmie za marketing, komunikację oraz za strategie zrównoważonego rozwoju. Prowadzi akże markę Unilever Corporate Brand.
Aby uzyskać więcej informacji na temat targów CES 2012, odwiedź CESweb.org.
O CES i CEA:
Międzynarodowe targi Consumer Electronics Show to największe i jedne z najstarszych argów elektroniki użytkowej, organizowane w Las Vegas corocznie w styczniu. Podczas argów prezentowany jest sprzęt elektroniczny różnych kategorii produktowych z zakresu yfrowej rozrywki, komunikacji bezprzewodowej, gier komputerowych oraz wielu innych. Targi przyciągają setki firm oraz dziesiątki tysięcy odwiedzających z całego świata. Wszystkie
zyski z targów CES są reinwestowane w branżę usług elektronicznych.
Inicjatorem i organizatorem targów jest Consumer Electronics Association (CEA®) będąca zrzeszeniem ponad 2000 korporacyjnych członków, przedstawicieli czołowych przedsiębiorstw w branży elektroniki użytkowej, której roczne obroty wynoszą k. 190 miliardów dolarów.
Więcej informacji:
www.CE.org
www.CESweb.org
Bartosz Gardocki
PRIMUM Public Relations
Tel: 22 690 67 42
Kom: 513 845 960
E-mail: b.gardocki@primum.pl
Nadesłał:
primum_pr
|
Komentarze (0)