Dom » Wnętrza

Wegańskie klopsiki w ofercie IKEA

Wegańskie klopsiki w ofercie IKEA
Zobacz więcej zdjęć »
W drugiej połowie kwietnia 2015 roku klienci IKEA będą mogli spróbować wegańskiej wersji legendarnych szwedzkich klopsików.

Nowe klopsiki GRÖNSAKSBULLAR są zrobione z warzyw i roślin strączkowych. Jest to kolejny krok IKEA w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju People & Planet Positive. Strategia zakłada m.in. poszerzanie oferty restauracji i Sklepiku Szwedzkiego o nowe, smaczne potrawy i produkty skomponowane zgodnie z obecnymi trendami w zakresie zdrowego żywienia i zbilansowanej diety oraz wytwarzane z poszanowaniem ludzi, środowiska i dobrostanu zwierząt.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Wspólne spożywanie posiłków to bardzo ważny element życia rodzinnego i towarzyskiego. W IKEA chcemy więc zapewniać naszym klientom przyjazną atmosferę oraz szeroki wybór smacznych dań i produktów inspirowanych kuchnią szwedzką, w przystępnych cenach. Wprowadzając nowości, będziemy się koncentrować na dwóch najistotniejszych aspektach – zdrowiu oraz zrównoważonym rozwoju. Mamy ambitne plany w tym zakresie. Pierwszym krokiem jest rozszerzenie naszego menu o wegańskie klopsiki” – powiedziała Anna Maria Pawlak-Kuliga, wiceprezes IKEA Retail w Polsce. „W ubiegłym roku Polacy zjedli aż 23 miliony naszych legendarnych klopsików KÖTTBULLAR. Mamy więc nadzieję, że wersja wegańska również będzie się cieszyła dużą popularnością” – dodała Anna Maria Pawlak-Kuliga.

Klopsiki GRÖNSAKSBULLAR zrobione są z warzyw (marchewka, papryka, kukurydza, jarmuż), roślin strączkowych (zielony groszek, ciecierzyca), oleju rzepakowego oraz przypraw. To idealna propozycja na lunch czy obiad zwłaszcza dla wegetarian i wegan, ale również dla osób, które dbają o urozmaiconą dietę. Są bogatym źródłem białka oraz błonnika, a swój niepowtarzalny smak zawdzięczają dużym kawałkom warzyw. Ponieważ klopsiki GRÖNSAKSBULLAR nie zawierają najbardziej popularnych alergenów, w tym m.in. glutenu, będą odpowiednie również dla osób cierpiących na różnego rodzaju nietolerancje pokarmowe. IKEA proponuje kilka dań z wegańskimi klopsikami i świeżymi, lokalnymi dodatkami. Klopsiki GRÖNSAKSBULLAR będzie też można kupić w Sklepiku Szwedzkim.

Nowe kierunki rozwoju oferty restauracji oraz Sklepiku Szwedzkiego IKEA, w ramach strategii People & Planet Positive, obejmują następujące obszary:

  • Oferowanie potraw i produktów zgodnych z obecnymi trendami w zakresie zdrowego żywienia i zbilansowanej diety
  • Pozyskiwanie produktów pochodzących ze zrównoważonych źródeł. Celem IKEA jest, aby do końca 2015 roku wszystkie produkty i dania z ryby oraz owoców morza, z wyłączeniem raków, posiadały certyfikat ASC (Aquaculture Stewardship Council)[1] lub MSC (Marine Stewardship Council). Obecnie firma pracuje też z MSC nad objęciem certyfikacją połowu raków
  • Zmiana wystroju restauracji IKEA w roku finansowym 2016[2], aby stworzyć w nich jeszcze bardziej przyjazną, domową atmosferę

IKEA Food to odpowiedzialny dostawca smacznych potraw i produktów oferowanych w przystępnych cenach. W każdym ze swoich ośmiu sklepów zlokalizowanych w Polsce IKEA prowadzi restauracje i Sklepiki Szwedzkie. Menu restauracji IKEA skomponowane zgodnie z obecnymi trendami żywieniowymi w zakresie zbilansowanej diety, zostało przygotowane z myślą o potrzebach całej rodziny, a atmosfera restauracji zachęca do wspólnego spożywania posiłków. Natomiast w Sklepikach Szwedzkich klienci znajdą tradycyjne szwedzkie przysmaki oraz produkty organiczne. Dania serwowane w restauracjach IKEA oraz produkty dostępne w Sklepikach Szwedzkich pochodzącą od kontrahentów, którzy spełniają rygorystyczne wymagania firmy w zakresie jakości oraz są wytwarzane z poszanowaniem ludzi, środowiska i dobrostanu zwierząt.


[1] Program certyfikacji i znakowania produktów z ryb i owoców morza pochodzących z odpowiedzialnie zarządzanych hodowli, którego celem jest wdrażanie w życie ustaleń WWF Salmon Aquaculture Dialogue.

[2] Rok finansowy 2016 w IKEA obejmuje okres od 1 września 2015 roku do 31 sierpnia 2016 roku.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »