Zdrowie » Uroda
Weź wodę nad wodę. Druga edycja wakacyjnej kampanii Żywiec Zdrój
Zobacz więcej zdjęć » |
Częstotliwość spożycia wody niegazowanej w Polsce jest coraz wyższa - już 64% Polaków sięga po nią codziennie lub prawie codziennie . Szczególnie w okresie letnim, gdy wraz z temperaturami powietrza rośnie rónież pragnienie, to właśnie woda powinna stanowić większość wszystkich spożywanych przez nas płynów. Żywiec Zdrój, aby zachęcać Polaków do picia zdrowiej, podąża za nimi w stronę jednej z najpopularniejszej destynacji podróżniczej - na wybrzeże Bałtyku, oferując połączenie rozrywki, sportu i edukacji.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Lato z misją
Kampania „Weź wodę nad wodę" wpisuje się w misję marki Żywiec Zdrój: „Zachęcamy ludzi, by pili zdrowiej i jesteśmy po stronie natury". Producent nie tylko zapewnia dostępność swoich produktów we wszystkich punktach wakacyjnych tras, ale podejmuje również działania edukacyjne w zakresie zdrowego nawodnienia. Jednocześnie edukacyjne elementy kampanii dostosowane są do charakterystycznej dla lata potrzeby odpoczynku, zabawy i luzu.
Zestaw plażowicza 2 w 1
W tym roku Żywiec Zdrój wychodzi naprzeciw wakacyjnym potrzebom plażowiczów i uruchamia strefy WiFi w nadbałtyckich miejscowościach, umożliwiając tym samym dzielenie się wakacyjnymi chwilami z bliskimi za pośrednictwem internetu. Kod do sieci konsumenci znajdą na etykietach dowolnej wody Żywiec Zdrój - producent zadbał, aby nie zabrakło jej
w nadmorskich punktach sprzedaży.
Edukacja poprzez sport i zabawę
Przez całe wakacje plażowicze będą mogli skorzystać z atrakcji przygotowanych przez Żywiec Zdrój - zajęć fitness, toru do skimboardu czy siłowni na świeżym powietrzu. Zaplanowano także 12 wydarzeń dla całych rodzin, których ważnym elementem, poza sportem i zabawą, będzie edukacja w zakresie zdrowego nawodnienia. Największa marka wodna będzie także ponownie obecna na tegorocznym Jarmarku Dominikańskim. Żywiec Zdrój jako partner wydarzenia, nie tylko zapewnia wodę dla odwiedzających Jarmark - dla najmłodszych przygotowano również strefę edukacyjną oraz występy na scenie.
Butelka wody zawsze pod ręką
Na ten rok Żywiec Zdrój przygotował specjalną edycję wody niegazowanej w poręcznym opakowaniu 0,7l z dedykowanymi, humorystycznymi hasłami nawiązującymi do letnich aktywności. Producent zadbał o to, aby jego produkty były dostępne dla konsumentów na każdym etapie wakacyjnej podróży. Produkty marki dostępne są nie tylko na stacjach benzynowych i dworcach, konsumenci znajdą je również w sklepach, restauracjach i barach plażowych w nadmorskich kurortach. Nowy element tegorocznej edycji kampanii „Weź wodę nad wodę" stanowią reklamy kontekstowe przy prognozach pogody w internecie oraz komunikaty reklamowe wykorzystujące mechanizm geotargetowania.
Nadesłał:
Havas PR
|
Komentarze (0)