Firma » Biznes
Więcej Black Pointa w Czechach
Rozszerzenie współpracy z firmą Tredl Borgy na kanał IT to realna szansa na wzmocnienie obecności marki Black Point w Czechach. Dzięki Tredl Borgy producent planuje dotrzeć min. do sklepów Planeo i Euronics, należących do HP Tronics, sklepów Proton z grupy Fast oraz licznej grupy niezależnych sklepów IT. W sumie to około 300 punktów sprzedaży w tym sektorze rynku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Do końca 2012 r. planujemy sprzedaż naszych produktów do minimum 150 sklepów obsługiwanych przez Tredl Borgy, co oznacza znaczne zwiększenie dostępności marki Black Point na czeskim rynku – mówi Anna Skałecka, wiceprezes Black Point SA. – Szacujemy, że do końca 2012 roku sprzedaż w tym kanale będzie stanowiła minimum 20% udziału w całościowej sprzedaży Black Pointa w Czechach – dodaje.
Produkty marki Black Point na rynku czeskim dostępne są od końca 2008 roku. Można je znaleźć w sklepach sieci Globus, Electro World, są dystrybuowane za pośrednictwem indywidualnych partnerów sprzedaży. Drugim - po czeskim – strategicznym dla firmy Black Point rynkiem eksportowym są Węgry. Tam sprzedaż tuszów i tonerów polskiego producenta prowadzi sieć sklepów Media Markt, Saturn Planet oraz markety Cora. Strategicznym partnerem pozostaje dystrybutor z sektora IT - CHS Hungary, z którym Black Point podpisał umowę w styczniu 2011 roku. Produkty marki Black Point są obecne także na Słowacji, Litwie, Łotwie i w Estonii.
Rozszerzenie współpracy z firmą Tredl Borgy, to kolejny sukces dystrybucyjny Black Pointa w tym roku. W 2011 roku spółka rozpoczęła też współpracę z ABC Datą, siecią Selgros, marketami Cora na Węgrzech i sklepem internetowym Merlin.pl.
Nadesłał:
Profitcomms
|
Komentarze (0)