Firma » Biznes

Wiosenna kampania outdoorowa sieci E.Leclerc

Wiosenna kampania outdoorowa sieci E.Leclerc
Zobacz więcej zdjęć »
Wraz z nadejściem wiosny francuska sieć hipermarketów przeprowadza kampanię outdoorową reklamując sezonowe promocje i wybrane artykuły w niższych cenach.

Sieć E.Leclerc zdecydowała się na przeprowadzenie wiosennej, szeroko zakrojonej kampanii z wykorzystaniem billboardów. Pojawią się na nich zarówno promocyjne produkty jak i produkty sezonowe, związane np. ze zbliżającym się długim weekendem majowym, czy z sezonem wakacyjnym. Kampania E.Leclerc opiewa na ponad 2000 billboardów, podzielonych na dwutygodniowe akcje po 350 nośników. Są one sprofilowane pod konkretne sklepy sieci znajdujące się w najbliższej okolicy. Kampania rozpocznie się 23 kwietnia i potrwa do 8 lipca 2012 bieżącego roku, a kreacją zajęła się agencja EM&A z Warszawy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Jest to kolejny krok w rozwoju tej najstarszej w Polsce sieci. Prezes zarządu E.Leclerc, Jean-Philippe Magre, zapowiedział już na początku 2012 roku dalszy rozwój i ekspansję. E.Leclerc notuje przy tym ciągły wzrostu obrotów i udziału w krajowym rynku w porównaniu z poprzednimi latami.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

p.wrona

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »