Moda » Odzież
Wiosenna moda od kuchni
Zobacz więcej zdjęć » |
Żółta inspiracja
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Barwy i wzory dominujące w świątecznej kuchni mogą być doskonałą inspiracją do tworzenia niepowtarzalnych stylizacji. Nie bój się ich użyć. Przewodni kolor zbliżających się świąt jest w czołówce najmodniejszej w tym sezonie palety barw. Odpowiednio dobrane żółcienie potrafią znakomicie odmłodzić i rozjaśnić twarz. Jednak w tym wypadku odradzamy ryzykowny tootal look. Lepiej postawić na ciekawe zestawienia kolorystyczne, które podkreślą indywidualny styl. Dobór odcienia popularnego - żółtego zależy od typu urody: - Paniom wiośnie i jesieni - o ciepłym typie urody, charakteryzujących się rdzawymi bądź słomianych włosami oraz piegowatą cerą szczególnie polecany jest musztardowy odcień żółtego. Wygląda on fantastycznie w połączeniu z zielenią lasów jałowcowych bądź pomidorową czerwienią. Jaskrawy, cytrynowy ton idealnie sprawdzi się u chłodnych typów urody, czyli Pani zimy i lata, są to brunetki i blondynki o jasnej karnacji. Tworzy bezkonkurencyjny duet z butelkową zielenią i żurawinową czerwienią – podpowiada Dorota Sikorska, stylistka marki Every Nature.
Pisankowy folk!
Folkowe motywy od wielu sezonów znajdują swoje wyraźne odbicie w modzie. Chcąc zaznaczyć ten trend w swojej stylizacji wybierz koszulę z haftowanymi elementami. Mogą być delikatne, nieodróżniające się od całości lub mocno zaakcentowane wyrazistymi kolorami. Obie opcje są bardzo trendy. - Kolejną ciekawą odsłoną folku w modzie są spódnice średniej długości w intensywnie barwione kwiatowe desenie. Jeśli ma być to tylko dodatek, to postaw na chustę z ludowymi wzorami lub kilka sznurów korali w wersji maxi, które są absolutnym must have tego sezonu – radzi Dorota Sikorska. Inspiracje do świątecznych stylizacji można czerpać niemal ze wszystkiego. Wiosenna moda jest kolorowa i łaskawa. Dlatego nie bójmy się zestawiania różnych barw i wzorów. Testowanie trendów to dobra zabawa.
Nadesłał:
pr@zarowkamarketing.pl
|
Komentarze (0)